Ceață afară, lumină caldă în casă

Am știut că va fi o zi bună încă de la prima înghițitură de ceai aromat de scorțișoară, cardamom și ghimbir, servit cu delicioși biscuiți cu cremă de portocale și crustă de ciocolată.


A fost zi dedicată cumva studiului.
Am citit un curs. Am citit câteva pagini dintr-o carte. Aș vrea să am mai mult răgaz pentru citit...Cărțile de pe noptiera mea se adună. Tati a calculat că aș avea nevoie de un an să le termin, dacă citesc o oră pe zi, nu știu câte pagini..Mă rog, el stă bine cu matematică, eu cu....cititul și visatul cu ochii deschiși. Că tot am pomenit de el, azi mi-a explicat principiul lui Heisenberg, a punctelor divergente și convergente dintr-un cerc, a pomenit și de pisica nu știu cui și mi-a demonstrat cum aritmetica nu are cum să fie și consistentă și completă-teoria unuia Goedel!! Nu știu cu ce i-am greșit, zău!
După ora de mate-fizică, am închis toate caietele, am adunat cărțile și am decretat mini vacanță.

Am cântat și dansat pentru copilul meu și inima mi-a explodat de bucuria lui-cei mai scânteietori, veseli și iubitori ochișori m-au răsplătit!
Am gătit supă cremă de țelină pentru cină.

Am vorbit la telefon cu prietena mea. De când locuim departe una de alta, obișnuiește să sune uneori dimineața să ne bem cafeaua împreună. Îmi place enorm, chiar și așa. Și apropo de prieteni, curând poposește la noi, tocmai din Sibiu, lunganul Roland, tati de fetiță vioaie, mai mare cu o zi decât Vladi.
Am comandat omuleți pentru că în curând va veni biblioteca în care cărțile mele își vor găsi locul!
Am găsit pe net o carte fascinantă, pe care am citit-o cu mulți ani în urmă și pe care vroiam să o reiau, având acum altă înțelegere. În librării nu e de găsit, însă am descărcat-o ieri de pe net. Este vorba de Simbolismul corpului uman, de uimitoarea Annick de Souzenelle. Cine o dorește pe mail, să lase un mesaj. Va primi bonus și Oedip interior, de aceeași autoare.

Comentarii

Anonim a spus…
Da, liniste interioara e intotdeauna acolo, trebuie doar sa facem putina liniste si sa o ascultam. Curios, si eu imi beau cafeaua cu prietena mea cea mai buna la telefon. Fac asta de cand m-am mutat in alt oras si nu imi concep diminetile altfel. :)
Imi regasesc cu greu linistea, asa ca tin strans de tot ceea ce ma face sa ma simt "in siguranta" cu tot.
Mi-as dori mult "Simbolismul corpului uman" si "Oedip interior". Si eu strang multe carti la capataiul meu. :)
Multumesc din suflet.
Rebeca
Andreea a spus…
Lasa-mi te rog adresa ta de e-mail, ti le trimit imediat. Chiar acuum citeam din Simbolism, am aceeasi senzatie de ameteala ca acum cativa ani cand mi-a picat in maini prima oara. Profit ca inca dorm baietii si citesc incet, pe indelete, sa inteleg ceea ce e atat de simplu, incat ma ia ameteala. Se leaga poate si cu ce studiez acum -Jung.
Andreea a spus…
Am gasit adresa, trimit acum.
fevlua a spus…
Eu am citit revolta trupului, alice miller. am descoperit o intr un anticariat si..m a marcat, mi a deschis ochii in multe privinte.
mi as dori cartile astea pe care le promiti fascinante si deschizatoare de drumuri.

zile si seri placute in continuare f_ev_lu_a@yahoo.com
Anonim a spus…
Te citesc cu placere de multa vreme. As vrea si eu Simbolismul corpului uman, cred ca m-ar ajuta sa inteleg anumite lucruri. Multumesc. Adresa mea e andreea_lutic@yahoo.com.
Anonim a spus…
Am primit cartile, multumesc mult. Andreea L.
Andreea a spus…
@Fevlua, ai alta adresa? Nu pot trimite, pare invalida.
@Andreea L-cu drag, ma bucur ca le ai acum.
fevla a spus…
soso_irina@yahoo.com :) nu stiu de ce nu merge prima, eu si acum am verificat-o.
multumesc. zi placuta
Andreea a spus…
Gata, le-am trimis.
fevlua a spus…
multumesc din suflet. le am primit cu drag si abia astept sa le "rasfoiesc"
Lore a spus…
cristinalory@yahoo.com - sunt si eu interesata, multumesc
Lore a spus…
am primit cartilem am trimis si mail...multumesc...ps. o dimineata de poveste...
Dănu a spus…
Vreau si eu cartile, pretty please :) Am o amigdalita de inteles... (daniela.elena.david@gmail.com)
ioana74 a spus…
Azi am descoperit blogul tau,de cateva ore citesc,citesc....si sunt fascinata de tot ce citesc.Eram intr-o stare teribila de depresie (sarbatorile celor singuri)dar acum sunt bine.Imi place ce scrii,cum scrii si temele care te preocupa.Multumesc pt tot!Te rog,mi-as dori mult "simbolismul corpului uman",dc mi-l poti trim.Multumesc mult!i.penescu@yahoo.com
Andreea a spus…
Sa ramai bine atunci! :-)Bunica mea spunea ca oamenii care il au pe Dumnezeu in inima nu sunt niciodata singuri. Asa ca nici tu nu ai fost singura de sarbatori, ai vazut? Sper ca ai primit cartea si filmul, ti-am trimis si un film frumos..
Smaranda a spus…
Buna!

Te-am descopereit oarecum neasteptat (desi nimic nu este la voia intamplarii), din... pasiune pentru Jung. Stiam citatul "Chemat sau nechemat, Dumnezeu este prezent", am dat un search pe google si am dat de tine. Si... m-am bucurat. In primul rand pentru ca am descoperit un suflet cald si luminos (tine-o tot asa), in al doilea rand pentru ca am descoperit ca ai "Oedip interior". De fapt, ma intereseaza mult ambele carti, poate cu ceva mai mare accent pe Oedip. M-ai putea ajuta sa mi le trimiti? In mod cert mi-ai face o mare bucurie. Adresa mea de e-mail este smarandamarcu@yahoo.com. Multumesc anticipat si... din cand in cand voi mai trage cu ochiul la tine; atunci cand voi dori sa evadez intr-o oaza de liniste, bun simt, puritate. Keep walking!
Andreea a spus…
Multumesc Smaranda ! Sper ca ai primit cartile cerute si randurile mele.
Smaranda a spus…
Salut... din nou!

Am primit cartile tale(multumesc); am primit si randurile... si din nou ajung la teoriile lui Jung pe care le simt foarte aproape de mine.

Si eu merg la teraapie prin relaxare si simboluri (bazata mult pe metoda jungiana). Si, la una din sedintele relativ recente, am discutat despre numele meu. Am trei nume: Smaranda(ales de parinti, mai degraba de tata), Maria (din partea bunicilor) si Veronica (nasii). Fiecare a incercat sa-si lase cumva amprenta asupra mea... fara ca eu sa fiu prea multumita. Despre Smaranda am spus ca mi se pare cam batranicios(batrana ta..), bun de bunica si ca nu prea ma reprezinta (desi sunt o tipa grijulie cu copilul, sotul, familia, cei din jur)... Desi toata lumea ma striga Smaranda sau Smara, am spus ca cel mai mult mi-ar fi placut sa ma cheme Ana. Sau Ana Maria. Asa ca, l-am "botezat" pe copilul meu interior... Ana. Sunt o Smaranda care vrea sa fie Ana, asa ca le imbin si le fac cumva sa traiasca in simbioza si armonie.

Oricum, buna potriveala :).

Sa ai o zi frumoasa, cu revelatii interesante. Ramai deschisa!
Andreea a spus…
Imi plac toate numele tale! Sunt curate, boabe de chihlimbar, asa le vad. Si au ceva .....nu stiu, imi amintesc de papusile matrioska-Veronica e ultima, copila, numele e zglobiu și inocent. Maria e varsta de mijloc, femeia, mama. Smaranda e serioasa si inteleapta, aspra si buna. Cea mare, care se descurca singura in lume. Sunt frumoase.
Mie mi-ar fi placut sa ma cheme Smaranda-l-as fi purtat cu seriozitate si mandrie. Sau Despina. Asta chiar mi s-ar fi potrivit!