Politică...matinală

Îl votez pe Băsescu, sătulă de circul nesătulilor și așa numiților mântuitori ai neamului.
Crin Antonescu numai bun simț nu a dovedit până la urmă-subțire pojghița, așa cum îl și simțisem de altfel. Johannis-o mare dezamăgire, ca om în primul rând-îmi doream să vină la București, însă nu tras pe sforile unora și altora care se folosesc de imaginea lui, ci singur, cu noi, mii, în spate, noi ăia care tânjim după un lider curat, puternic, charismatic...pe care să îl susții până în pânzele albe. Geoană.....săracul băiat bun, îl percep ca pe băiatul de mingi, cuminte și extrem de conștiincios. El chiar crede în ce spune și asta îl face parțial simpatic.
Băsescu...nu e nici el icoană, a făcut prea puține, ocupat să țină departe colții adversarilor...poate ar trebui ca de acum înainte să îi ignore și să facă ce are de făcut..Are gura cam mare, e reactiv, impulsiv, s-a înconjurat și el de câteva figuri cam sinistre, din păcate, însă cred în el, în curățenia intențiilor lui, cred că iubește cu adevărat țărișoara asta. Îi mai dau o șansă...că tot nu am cui altcuiva.

P.S. Probabil mă paște un week-end furtunos acasă după postul ăsta, dat fiind că tati e anti-băsescian înverșunat! Eu, ca de obicei, analizez mai degrabă cu inima, ascult ceea ce simt și acționez în consecință.
Intuiția nu m-a dus pe cărări greșite niciodată, așa că nu am nevoie de argumente, casete, dovezi, raționamente etc.
Voi cu cine votați și de ce?

Interesant și bine scris aici, aici și aici.

Comentarii

Anonim a spus…
Eu, cu nimeni. Nu o sa merg la vot. Nu am cum sa aleg avand in vedere oferta. Cel mult, as putea sa merg si sa scriu pe buletin, cu pixul: nu am cu cine sa votez.

In ceea ce priveste alegerea ta, credeam ca ai intuitii mai bune :-)
croco a spus…
Jung scria la un moment dat, in contextul unei discutii despre inconstientul colectiv, despre notiunea de familie istorica. Ca daca vrei sa simti mai multa liniste si fericire, e important sa traiesti intr-un mediu in care daca ar ateriza vreun stramos de-al tau, acesta sa simta o atmosfera cat mai familiara lui.
In minte cu acest criteriu, inteleg ca cei a caror inima inclina spre Basescu au undeva in spate stramosi traiti pe langa curtile boierilor nemilosi, iar cei a caror inima inclina spre Geoana, vin pe filiera taranilor platitori de bir catre turci in schimbul anilor de pace.

romani suntem, orice optiune e buna :))
Andreea a spus…
@Anonim-nu prea avem de ales...Liderul pe care il visez eu si altii inca nu si-a facut aparitia..Suntem oricum un popor dificil, un amestec curios de huma si lumina, la unii predomina mai mult huma, la altii lumina, iar la altii, apare cand una, cand alta, de nu mai stii ce sa crezi.

Nu e o solutie sa nu mergi la vot, sa lasi pe altii sa decida pentru tine. E pacat ca alegem ca de atatea alte ori raul cel mai mic...
@Croco-hmmm, il arunci in lupta pe Jung...
Asa o fi, poate stramosii mei au fost servanti la curtile boierilor nemilosi..Nu ma ajuta cu nimic asta. Nu aleg cu inima usoara si increzatoare 100%, sa fie clar, insa macar aleg, imi joc singura carte cu speranta.
Anonim a spus…
Andreea, draga, nu m-am inselat in privinta ta; te felicit pentru a nu stiu cata oara, pentru felul in care gandesti! Si eu merg pe aceleasi premize; urasc comunistii si nu voi uita niciodata ce au facut acestui popor si tarii in general!
Pe curand, poate!
Unknown a spus…
La Multi Ani Andreea, si bucurie alaturi de familie !