Doamne, ce iarnă!!

Mie îmi place să mă bucur de frig, de vânt, de zăpadă, însă de ieri....m-am jigărit, ca să o citez pe marea actriță Carmen Stănescu.....așa tânjesc după un pic de soare, de aer călduț, primăvăratec!! Mi-e dor de mirosul zambilelor, mi-e dor de cafeaua băută pe terasă....mi-e dor de soare! Apropo de terasă, cam așa arată acum.....ba chiar cu mai multă zăpadă că tot viscolește....sper că toți oamenii străzii au găsit un adăpost.....când e vremea urâtă, mă înnebunește gândul ăsta!






M-am instalat comod la ușa camerei lui Vladi, îmi place să îi aud respirația cînd doarme, îmi place să fiu lângă el când se trezește și se bucură că mă vede...

Am un birou .....mongol, zice soțul meu și ascult muzică " cu săgeți de indieni și pene de corb" (tot pe el l-am citat). Păcat că nu se văd penele în poză și că nu se simte și aerul parfumat cu mosc...



Să aveți duminică frumoasă, să vă încărcați bateriile !



Comentarii

ajnanina a spus…
ce frumusete de birou...
nu aud, dar simt penele :)
viviana b a spus…
Saru-mana!
Si tu sa ai...adica si voi.:)
Superb locul tau de "retragere"...
Imbratisam.. :)
Andreea a spus…
Si noi, si noi! Fetelor, usa noastra e deschisa! Cand vreti sa va incarcati bateriile la un ceai si un pic de joaca cu Vladi, dati de veste!