Rugăciune

pentru Eli, ca să înțeleagă predarea, abandonul....și ca să îmi reamintească și mie când uit.....


Tatăl meu,
Mă abandonez ţie,
Fă din mine ceea ce-ţi va plăcea
Orice ai face din mine
îţi mulţumesc
Sunt gata pentru orice, accept totul,
Pentru ca voia Ta să se facă
în mine, în toate făpturile,
Nu doresc nimic altceva Dumnezeul meu.
Îmi încrediţez sufletul în mâinile tale
Ţi-l dăruiesc, o Dumnezeul meu,
cu toată iubirea inimii mele,
pentru că Te iubesc,
şi pentru că aceasta îmi este o nevoie a iubirii
de a mă dărui,
de a mă încredinţa mâinilor Tale,
fără măsură, cu o încredere infinită,
căci Tu eşti Tatăl meu.
-Charles de Foucald-

Comentarii

Anonim a spus…
Superb ! fara cuvinte de prisos...daca toti am ajunge sa avem deplina incredere in Dumnezeu am fi fericiti neconditionat, dar asa avand incredere in oameni, suntem nefericiti, nelinistiti...asta e parerea mea
o zi buna,
Felicia
Andreea a spus…
O zi buna si tie Felicia! Si eu cred asa, ca ne scriem sperantele si asteptarile pe nisip batut de vant, ca nu cautam unde trebuie. Nu sunt doar vorbe goale, chiar am gustat din nectarul rugaciunii inimii, am simtit pacea si transformarea si curatenia in interior. Si asta intr-o seara cand eram obosita, furioasa, plina de ganduri negative carora le opuneam din greu mantra mea de suflet-Doamne, Isuse Cristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma.