Numai lucruri bune

  1. Cartea Ligiei va apărea curând ! Pentru cei care nu știu, de ceva vreme citesc tot ce găsesc despre dieta crudă, testez când și când rețete (cele de dulciuri sunt fabuloase) și am în plan să cumpăr aparatura necesară cât de curând (deshidrator, blender de putere mare, etc). Dacă vă interesează subiectul, treceți cu încredere pe la Ligia, Andreea sau Ina. Ele îmi mențin interesul viu și mă inspiră. Vă sugerez să citiți din urmă, din arhivă, pentru o imagine cât mai clară.
  2. De la inerție la libertate, un articol care mi-a plăcut, mi-a adus informații noi, mi-a dat de gândit.
  3. Este posibil ca Ligia să vină la București într-un week-end pentru un mini curs de gătit, organizat la mine acasă. După ce discut cu Ligia azi pe mail, vă dau toate detaliile. Vă pot spune acum doar că grupele vor fi mici, de maxim 6 persoane.

Comentarii