Nostalgie

m-am uitat pe câteva poze mai vechi- eu în sala de curs, eu la flipchart sau la laptop pregătind ceva, eu afară, în teambuildinguri grozave....și mi s-a făcut așa un dor de munca mea!!!!!!!!!!!!
Doamne, de-abia acum mi s-a făcut dor, după un an și ceva.. !
 Am zis eu mai în glumă, mai în serios că o vreme voi fi doar personal trainer and coach pentru fiu-meu....iata-mă :-)
My big boss :-)

Team building Moeciu
Training Craiova
Curs comunicare
Sala Palatului
Curs vanzari
Curs in Poiana Bv
poveste_sarpele
TB Moeciu
Agitand ”ostenii” in TB
Sarpele vorbitor
popas (TB Moeciu)
Curs comunicare Poiana BV
Curs vanzari Bucuresti
TB Sinaia
TB Suceava
TB Suceava
TB Bran
La birou

Comentarii

magdala a spus…
E bine ca ai de ce sa iti fie dor - ca faci ceea ce iti place pe plan profesional. Dar nimic nu se compara cu un copil, nu-i asa? Sa-l vezi cum creste de la un bob de orez pana la un ditamai boss-ul :))
Si daca ti s-a facut asa dor de munca ta, inseamna ca te intorci la birou?
Andreea a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andreea a spus…
Da, jobul meu a fost frumos, creativ si de folos celor din jur si asta mi-a adus multe bucurii, multi prieteni, multe satisfactii.
Acum...sunt intre lumi. Mi-e dor, insa nu suficient cat sa ma intorc, oricum, daca as face-o, m-ar razbi dorul de la Vladi...mi-e dor de el uneori si cand doarme mai mult! Plus, uite, am scris de curand textul Bucuriile curate ale vietii mele...e adevarat 100%...n-as da pe nimic ce am acum, bucuria de a sta cu el, de a gati in tihna ceva bun, de a citi sau studia doar de placere...Profesional, sunt intre lumi, pe de o parte e nostalgia dupa jobul meu....pe de alta, la scurt timp dupa ce s-a nascut Vladimir, am inceput o formare in psihanaliza aplicata jungiana-o formare care ma reseteaza categoric, ma fascineaza si care probabil imi va deschide noi drumuri. Poate chiar ma pregatesc sa devin un bun vindecator, cum zice sotul meu...sambata asta de ex primesc initierea in gradul I reiki...Inca nu stiu ce voi face...mai am timp :-) Si asa ti-am raspuns si la intrebare: nu, nu ma intorc la birou. Deocamdata.