Iubire pentru noi înșine

Primim corpuri uimitoare, avem acces la o energie fantastică, creatoare și noi ce facem? Distrugem. Prin necunoaștere, prin ignoranță, prin desfrâu și lăcomie, prin delăsare și mai ales, prin lipsă de iubire față de noi înșine !


A trecut în neființă Adrian Păunescu și dincolo de unda de tristețe, am simțit multă furie și frustrare-cum e posibil să neglijezi diabetul? Cum e posibil să primești o mașină de lux și să te porți cu ea de parcă e tractor? Cum e posibil să ajungi la spital cu toate organele interne importante blocate? Cât de iresponsabil să fii să te prezinți în fața unui medic și să îi spui vindecă-mă, când singurul care te poate vindeca/salva ești chiar tu? (adesea noi spunem adevărul acesta în exprimări de genul: am avut aia sau ailaltă, dar m-am vindecat! Nu prea am auzit m-a vindecat x sau y, ci m-am vindecat!)

Parcă ar fi încercat toată viața să se sinucidă, așa îmi lasă impresia!
Vă amintiți, vă mai sperii eu cu zicala românească cu dinții noștri ne săpăm mormântul! Exact asta facem, ignorând să ne cunoaștem trupurile și nevoile lor!

Nu sunteți curioși să vedeți de ce e în stare corpul nostru? Dacă ați avea o mașină de lux, nu ați vrea să știți mai multe despre cum funcționează, cum se întreține, care sunt performanțele de nefericitcare e în stare? Corpul nostru are atâtea să ne spună! Este uneori atât de din cauza modului în care îl tratăm! Gândește-te ce ai putea schimba chiar de azi pentru a-l trata cu mai multă considerație și grijă. Are nevoie de alimente bune, cât mai neprocesate, are nevoie de mișcare, are nevoie de aer curat, are nevoie de odihnă reconfortantă, de emoții pozitive, care ne umplu inimile de bine, are nevoie de iubire.
Putem începe să fim blânzi și iubitori chiar cu propriile noastre corpuri!


P.S. În articolele către care am făcut trimitere este vorba de cancer, însă o dietă crudă ajută la vindecarea multor neajunsuri și la menținerea sănătății.

Comentarii

Unknown a spus…
Draga mea Andreea, faptul ca sunt medic la unul din cele mai mari spitale din tara asta m-a facut sa imi schimb enorm ideea despre viata si moarte. In cei 8 ani de cand lucrez in Floreasca am realizat ce usor se poate muri si ce scurta poate fi viata.De aceea,am invatat sa pretuiesc acest dar divin si sa incerc sa ma bucur de fiecare moment care trece.
E foarte usor sa dai vina pe Dumnezeu, pe soarta, pe genetica, pe Cernobil sau pe orice cauza care determina aparitia cancerului...din pacate putini pacienti nu constientizeaza ca ei au o mare vina in aparitia lui: dieta, fumatul, alcoolul, excesele...la asta se mai adauga usurinta cu care trateaza orice schimbare in starea de sanatate; prefera sa asculte de sfaturile vecinilor, sa se autotrateze...ajungand de multe ori la spital cu boala intr-un stadiu avansat, in care, din pacate, de multe ori nu ii mai putem ajuta!
Ce e de facut???Educatia maselor, controale periodice...dar putem face asta intr-o societate asa de saraca ca a noastra, in care cei mai multi traiesc la limita supravieturii???