Cu ce cărți vine moșul la mine :-)

Sunt onorată de încrederea cu care mă investiți atunci când îmi scrieți cerându-mi să vă recomand ”o carte bună”. Îmi este însă dificil să fac asta, pentru că nu vă cunosc, deși ..... poate ar trebui să plec de la premisa că dacă citiți blogul meu, atunci îmi semănați pe undeva și atunci s-ar putea să gustați cam același tip de carte ca și mine..Nu știu ce să zic....Mulțumesc C. pentru e-mail și pentru sugestia de a posta când și când ce mai citesc. Acum citesc pasaje la întâmplare din Jurnalul fericirii al lui Steinhardt și aștept cu nerăbdare moșul care îmi va aduce cărțile înșirate conștiincios mai jos:

1. Eseu despre orbire, de Jose Saramago

2. Păcatele părinților și bolile copiilor, de Konstantin V. Zorin

3. Calea rugăciunii lăuntrice - Manualul isihiei, de Vlădica Antonie Mărturisitorul

4. Raport asupra singurătății, de Augustin Buzura

5. Creștetul ghețarului. Jurnal 1969-1971, de Constanta Buzea

6. Cerul din burtă, de Ioana Nicolaie

7. Thera de Any Shilon, Zeruya Shalev

8. Demonii vîntului, de Daniela Zeca-Buzura

9. Mâncarea și ritualul mesei, de Silvia Malaguzzi

După cum vedeți, m-am orientat către autori români preponderent, din câteva motive pe care o să le expun poate în alt post . N-am putut însă renunța la Zeruya Shalev, citesc cărțile ei (cu titluri stupide, comerciale) pe nerăsuflate. Thera este ultima apărută la noi din câte știu. Cu interes aștept și cartea Silviei Malaguzzi, în materie de mâncare și ritualurile mesei am muuulte de aflat și explorat.
Voi ce mai citiți?

Comentarii

Anonim a spus…
Draga Andreea,

M-as bucura daca Mosul ti-ar aduce si cartea "Minunea timpului trait"
Sunt sigura ca este o carte pentru sufletul tau :)
Craciun Fericit!

Iulia M.
Andreea a spus…
Multumesc Iulia pentru sugestie! Am vorbit deja cu Mosul! Din ce am citit deja pe net, sigur imi va placea.