Hoinăreli de duminică

O cafea cam amară, un cd găsit întâmplător, de care nu aveam habar, puțină harababură în jur de care nu-mi pasă (este semnul distinctiv că suntem toți acasă), un copil somnoros, dar tot pus pe șotii, o inundație în vecini care a creat ceva tevatură azi dimineață , la 5, dar noi n-am auzit nimic, un dor de bijuterii și tocuri (citesc cartea Danielei Zeca și mi-e limpede acum de ce am cumpărat-o-și în mine toarce la pândă pasiunea pentru pietre; citind, mi-am mângâiat în gând ”comorile” din cutii: cuarț roz, aur galben, citrin, chihlimbar, malachit, ochi de tigru, aventurin, perle de apă dulce, aventurin, ametist, opal, coral...Mi-am amintit cum mi-am cumpărat odată niște cercei din aventurin verde închis și când i-am probat, am simțit cum îmi pulsează lobul urechii....), o zi de ianuarie sticlos și rece și hoinăreli înfometate pe net...
  1. Frumusețea vine din interior
  2. Descoperiri
  3. Bijuterii din pietre 
  4. Visez.....mă așteaptă multe destinații.....nu numai Regatul Buthan....
  5. Deșert....mi-a reapărut în gînduri nisipul deșertului și am căutat textul meu mai vechi....și imagini pe net...mi-am promis că voi ajunge într-o bună zi.
Tata. Așa zice Vladimir ”gata”. Savurați duminica. Dați-i ce culoare și ce textura vreți.
Noi ieșim cu prichindelul la săniuș. Ador să îl privesc cum stă el serios și sobru pe săniuță, cum privește albul înghețat din jur cu ochișorii lui negri...

Comentarii