Veniți să auziți ce nu ați mai văzut

Pe 21 mai va începe festivalul Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, festival de care se ocupă cu pricepere, eleganță, entuziasm, veselie și pasiune Irinel Anghel...(v-am mai povestit de ea, acum un an, grație visului ei, am trecut prin ceva încercări în  pădurea înCântată..).

În deschiderea festivalului, pe 21 mai, la ora 19.00, pe esplanada Operei Române sunteți invitați să veniți să auziți ce nu ați mai văzut, fără nicio exagerare - o feerie cabaret minunată, Vânzătorii de vise.
Dintotdeauna m-am priceput să vând vise, așa că se justifică, sper, prezența mea profană, dar entuziastă, printre performeri. :-)

Avem întâlnire, nu uitați: 21 mai 2011, ora 19.00, esplanada Operei Române.

Comentarii

Anonim a spus…
Bine ales titlul, reflectă minunat stilul atât de românesc al lui Păcală, care spunea: nu-mi dai un pahar cu apă, că mi-e o foame de n-am unde dormi la noapte!!
Anonim a spus…
De ziua ta, ce cadou ti-ai facut! Esti si Ileana, nu?

Vali
Andreea a spus…
Da si daaa!