Exemplu de conştienţă..

”Cu cât sunt mai veselă şi mai elegantă, cu atât atrag în jurul meu oameni veseli, eleganţi şi cu totul excepţionali. Am început să scriu în fiecare zi ce motive am avut să fiu recunoscătoare Cerului în ultimele 24 de ore. Şi în fiecare zi sunt din ce în ce mai multe. În realitate ele erau dintotdeauna acolo, dar eu nu le vedeam...Acum îmi ocup mai tot timpul observând şi minunându-mă de lucrurile frumoase din viaţa mea. Iar pe cele neplăcute încerc să le iau ca pe nişte lecţii necesare. Dacă pot, le înţeleg, dacă nu, le las să treacă nestingherite. Nu le mai reţin din drum...Şi nu mai încerc să controlez eu tot Universul. Când simt că mă apucă iar disperarea şi redevin "control freak", respir adânc şi îmi amintesc începutul rugăciunii de bază: "Facă-se voia ta..."  (Roxana Iliescu pentru revista Tango)

Comentarii