O zi ca un bob de strugure albăstriu-întunecat

Azi m-am trezit cu o oră mai târziu ca de obicei-Vladi mă striga precaut ma-ma, ma-ma! Când am deschis ochii, a început să chicotească. Smotoceala de dimineață e smotoceală, azi cu atât mai mult cu cât am decretat că e duminică. O duminică doar pentru mine. 


Am început tacticos cu o cafea băută pe îndelete la povești cu bona, un suc verde din spanac, morcovi, mere de la țară și puțină lămâie, joacă cu Vladi și o mică excursie în oraș, de unde mami a venit cu unghii colorate și băiețelul tuns scurt ca un proaspăt recrut. 


Micul soldat doarme acum, bona se bucură și ea de puțin timp liber, iar mami savurează un ceai, contemplând liniștită ziua asta întunecată. Parcă locuiesc într-un bobuț de strugure dolofan și albăstriu. Un bob cald și straniu, bun și odihnitor.


Ce poate fi mai bun de atât? 

Comentarii