Vino la workshop ! Brasov, 30 iunie


Auzim adesea indemnul de a gandi pozitiv. Daca chipul tau exprima ingrijorare, deja un binevoitor iti va spune incurajator: "hey, gandeste pozitiv, totul va fi bine!"


Mai nou, in anunturile cu oferte de locuri de munca apare si cerinta de a fi un om cu gandire pozitiva.
Printre "abilitati de comunicare" si "disponibilitate pentru program prelungit", se strecoara si cerinta de a dovedi ca esti "o persoana energica, cu gandire pozitiva".


Toata lumea foloseste aceasta sintagma, dar daca intrebi si ce presupune ea, multi ridica din umeri: "stii tu, sa vezi partea plina a paharului !".


Cum sa faci asta, e treaba ta!

Workshop-ul "Gandire pozitiva"  vine sa raspunda la intrebarea CUM.


Cum sa gandesc pozitiv?
Cum sa imi mentin un tonus psihic bun?
Cum sa gasesc forta sa vad partea plina a paharului?
Cum sa inlocuiesc gandirea negativa cu una pozitiva?
Cum sa ma pregatesc pentru o viata complet schimbata, o viata in care debordez de energie si in care armonia si orientarea spre lucruri pozitive sa predomine ?
E sanatos pentru mine sa gandesc numai si numai pozitiv?


Nu putem controla atmosfera din lume, dar pe cea din mintea noastra da! 


Te astept la un workshop energizant pe 30 iunie, la Casa Muresan (click ptr harta)  din Brasov, str Nicopole  nr 54, intre  orele 9.00-13.00.


Numar de locuri- max 45, rezervarea locurilor se va face in ordinea inscrierilor.
Pret - 40 RON/persoana.


Inscrieri: aici pe blog sau via mail, pe adresa andreea@focuspeinima.ro
Trainer- Andreea Burdalescu, trainer motivational certificat.


Te astept cu multe emotii...pozitive!












Comentarii

Ovidiu a spus…
Bafta multa!
N-am nici un fel de dubiu ca acest Workshop va fi o reusita.... prima dintr-o serie de multe altele....Cand vei ajunge celebra, ceea ce n-am nici un fel de dubiu ca se va intampla, astept o carte cu autograf de la tine :)
Ovidiu
teo a spus…
salut andreea! azi am descoperit blogul tau si imi place foarte mult cum scrii :) ma regasesc in multe din postarile tale. felicitari pentru workshop-ul de la casa rawz! am citit acolo ca esti trainer motivational certificat. m-ar interesa si pe mine o astfel de certificare daca nu-i cu suparare sa-mi spui :)
iti urez multe bucurii si impliniri in anul cel nou!
Monica a spus…
Iti tin pumnii si felicitari pentru initiativa!
Anonim a spus…
M-am regasit in 3 poze din cele postate! M-a urmarit cineva?
Am extras biletelul cu Think Big parca... dar nu stiam ca Big Brother ma urmareste!!!

Me @ my army of angels