Cu dr Ioan Adrian Nicula, la hotel Aro, Brasov, cu putin inainte de inceperea workshopului meu

Comentarii

Anonim a spus…
Domnul Nicula este un vampir energetic. M-am intalnit o singura data cu el si abia daca mai puteam sta in picioare. Mie mi-a accesat energia prin incheietura mainii stangi. Cat am stat prin zona am vazut ca a facut asta mai multor persoane prin diverse puncte de acces.

Nu contest calificarile domnului, dar aceasta practica de a secatui alti oameni de energia lor mi se pare reprobabila si as dori sa atentionez pe cei ce interactioneaza cu el de aceasta practica.
Andreea a spus…
Imi pare rau pentru experienta neplacuta! Ma gandeam eu ca e o persoana controversata, de asta si vreau sa aflu mai multe chiar de la dumnealui. Va veni curand si interviul. Oricum, la incheietura mainii probabil va cauta pulsul, care in medicina chinezeasca spune enorm de multe depre pacient....Poate v-a fost prea teama? Teama are prostul obicei de a secatui oamenii de puteri.

In ce priveste vampirismul...nu stiu ce sa spun-ori sunt rezistenta si protejata, ori i-am fost simpatica...