Jurnal

Mi se intampla atatea lucruri bune, mici, fermecatoare incat imi este greu sa tin pasul cu ele si sa le povestesc...


Ca dupa amiaza petrecuta la un frappe cu Irinel, care mi-a spus nenumarate povesti si a deschis niste usite pentru mine, ca sa vad si sa inteleg. Ba mai mi-a prilejuit si o experienta spirituala si asta intr-o spalatorie auto! Spala-ma si castigi, scria pe un afis. Da, am spalat masina. Si sufletele noastre. 
Zambetele pe care le-am provocat in trafic purtand pe cap in masina lui Irinel urechile lui Minnie. Ca trifoiul cu patru petale pe care o prietena mi l-a daruit pe hol in Marriott si de care dau ori de cate ori deschid caietul. Mereu m-am intrebat de unde l-a cules, cum de l-a vazut....eu vedeam numai betoane in jur...ce inseamna si atentia asta! Exact ca in proverbul indian care spune ca un hot, daca se va intalni cu un sfant, ii va vedea doar buzunarele! 
Rasetele lui Vladimir, care este atat de fericit, simtindu-ma probabil linistita, impacata cu mine. Rasul in cascade al cosmeticienei mele yoghine. Prietenia nepretuita a unor oameni speciali, atat de speciali incat mi-au adus lacrimi in ochi! De recunostinta. Ma gandesc aici la Peter, Alexandra  si la Sega. A, si la Eli, care a revenit in viata mea, atunci cand trebuia.
Dimineata de gratie de ieri cand am facut un delicios tort raw de capsuni. Cartea lui Yalom, excelent scrisa, captivanta. Cartea lui Nicole Krauss, care ma inspira. Daca m-as apuca de scris serios vreodata si mi-as crea vreun ritual legat de asta, cred ca mi-as aseza pe masa la indemana cartile Isabellei Allende si ale lui Krauss. Cuvintele lor au o putere grozava, explodeaza in zeci de intelesuri, ma poarta spre alte povesti, au potential creator. Citesc o propozitie si tes o poveste si asta ma relaxeaza. 
Dimineata racoroasa de azi si cafeaua mai buna ca oricand. Dorul de zari nemarginite. Tenesii mei albastri cumparati ieri de la raionul cu articole pentru copii. 


Ziua de azi care musteste de promisiuni si impliniri. 

Comentarii