Teribila zi azi! Implinesc 36 de ani...

Comentarii

Anonim a spus…
La multi ani!
Iti doresc TOT ce-ti doresti!

Fii binecuvantata.
Cu toata dragostea, Odetta
Alexandru a spus…
Sa fie azi pace inlauntru tau. Ai incredere ca esti acolo unde este locul tau, unde e nevoie de tine. Nu uita de posibilitatile infinite care se nasc din credinta in tine si in ceilalti. Foloseste darurile pe care le primesti, care iti sunt date, si da in continuare altora dragostea pe care o primesti. Fii multumit(a) de felul in care esti tu, asa cum esti. Lasa aceasta intelepciune sa patrunda adinc, pana in maduva oaselor si daruieste sufletului tau cantec, muzica, dans, rugaciune si libertatea de a iubi. Asta exista pentru noi toti.
Anonim a spus…
LA MULTI ANI ! sa fii sanatoasa, iubita si sa iti indeplinesti cat mai multe vise!
Felicia
Andreea a spus…
va multumesc din suflet! Ma simt binecuvantata cu voi in preajma!
Anonim a spus…
sper ca ai avut o zi frumoasa si ca .... ai zambit
Andreea a spus…
da, am zambit :))
Si am primit si o bicicleta!!
francessca a spus…
La multi ani!!...iti doresc sa ai parte de o zi minunata...CU drag
Andreea a spus…
Multumesc, Francesca! Cu totii, sa avem parte de zile minunate!
Anonim a spus…
:).cu drag...am blog ul tau salvat pe iPhone ...si de fiecare data intru direct ...aeriana cum sunt...nici nu m-am uitat ca pagina care mi se deschisese era din 2012:))..dar e bine si Mai tarziu:)). Te puup
Francesca
Andreea a spus…
Nu strica niciodata un gand bun, nu iti face griji!
Eu imi fac, se apropie iar iunie si daca 36 de ani mi se parea teribil, stai sa vezi la 37....:-)