"Starea este o emanatie, un ecou, un raspuns la asezarile sau neconcordantele din noi. Ea este cea care ne spune daca am absolvit tema care ne-a fost data sau nu, daca am primit darul, daca am facut saltul de intelegere. Starea este plicul pe care ni-l trimite Sinele Divin si ea constituie cel mai apropiat sfetnic pentru elevarea noastra.

Incercati sa va spalati starea cu care v-ati trezit cu o mica rugaciune, un post, o muzica frumoasa, un cuvant luminator, un dialog cu ingerii vostri, o felie de recunostinta, un gand boltitor, o bucurie.
Deasemenea daca starea neplacuta se repeta, cautati sensul ei. Ce imi spune in acest moment starea pe care o am?Ce neg, ce nu vreau sa vad, ce lectie se repeta si ma cheama sa-i vad darul?

Starea pe care o avem ne arata cum am trecut altadata dar si in acum peste facturile vietii, ce am invatat si ce nu. Si daca starea noastra este un continuu tipat…..e de dorit sa vedem ce nu se aseaza in interiorul nostru.
Rasfoiti-va starea cu blandete, drag, atentie. Ea va va spune unde e mult praf si chiar cum sa-l stergeti.
O stare frumoasa va ajuta sa activati Minunea care Sunteti in Impreuna-Unul."

Preluat de aici.

Comentarii