Un pic de magie

O fi de la cursul de miracole,  o fi de la cura mea de detoxifiere cu sucuri din legume si fructe pe care mi-am propus sa o tin cateva zile, o fi de la nerabdarea cu care astept mereu sosirea toamnei, nu stiu de la ce e, cert e ca imi place la nebunie. Simt lucruri bune intrupandu-se in eter, gata sa  se materializeze in viata mea. Sunt gata. Astept cu bucurie nemarginita si recunostinta micile acte de magie, sincronicitatile, povestile, darurile. Le simt pur si simplu. 

O sa ziceti poate precum Brian Tracy, ca sufar de paranoia inversa. So what, cata vreme mi-e asa de bine!  "Un paranoic (citez din Bryan Tracy, nu din DSM IV) este o persoana care crede ca oamenii conspira impotriva sa. In schimb, un paranoic opus reprezinta o persoana convinsa de faptul ca lumea conspira pentru ca ea sa aiba succes. Acest gen de paranoic insista sa interpreteze tot ce i se intampla ca fiind parte a unui plan maret care il duce la reusita."

Fiecare problema este pentru un astfel de om o provocare, o oportunitate, are potential macar de poveste sau lectie de viata, daca nu de schimbare sau de revelare a unui beneficiu. Asa deci, acum am si un diagnostic. Am si un miros fin, care nu ma inseala niciodata. Daca in aer plutesc lucruri bune, le simt fara gres inainte ca ele sa se intrupeze. 
Si acum nu plutesc, ci pur si simplu, aerul musteste de frumusete, oportunitate, sansa, bucurie, creativitate. Daruri. 
Sa vina, deci. Sunt pregatita! Si invit si toamna sa isi intre pe deplin in drepturi, mi-e dor tare de ea! 

Comentarii