M-am schimbat....

Ieri am citit un interviu cu o "super wonder woman", mama a trei copii, CEO pe Europa nu stiu carui punct cardinal si China, blogger, coach si inca cateva atributii pe care nu mi le mai amintesc. 

Cu ceva vreme in urma, un astfel de model m-ar fi impulsionat, mi-ar fi dat aripi....pe masura insa ce citeam, am simtit compasiune amestecata cu dezgust! Curios, repet, nu cu foarte multa vreme in urma un astfel de model m-ar fi impulsionat sa fac, sa arat, sa demonstrez...

Am fost, recunosc, destul de tulburata si de surprinsa de intensitatea si de cursul emotiilor mele...Mi-a trecut prin cap si articolul lui Adrian Soare despre multitasking, am reflectat si la conditia mea....de cateva luni eu am pus pe primul loc rolul de mama si de stapana a casei mele, mi-am amintit si o discutie recenta cu un prieten care mi-a aratat cu bucurie cum traiesc eu ca milionarii, mai bine ca ei de fapt...in tihna, pace, savurand o cafea sau soarele pe terasa si bucurandu-ma de rasul copilului, libera sa ma duc incotro vreau....libera sa dorm daca vreau, sa gatesc sau nu, lipsita de orice constrangeri corporatiste. 

N-am mai gasit in mine niciun impuls de a ma pozitiona pe drumul ales de acea femeie. Am identificat niste ramasite....insa fara forta.

Am incheiat ziua si amalgamul de ganduri si emotii rotund si perfect cu cuvintele lui Dalai Lama, eliberatoare pentru mine, caci asta era ce simteam, fara insa sa pot concretiza in cuvinte. Ca de obicei, nimic intamplator..
Schimbarea a inceput in fiecare dintre noi si eu sunt recunoscatoare ca am tihna si linistea de a recunoaste noile emotii, noile paradigme in care mi se inscrie traseul interior.


The planet does not need more successful people.

The planet desperately needs more peacemakers, healers, restorers, storytellers and 
lovers of all kinds. 

It needs people to live well in their places. 

It needs people with moral courage willing to join the struggle to make the world habitable and humane and these qualities have little to do with success as our culture has set. " - H.H.The Dalai Lama


Comentarii