Pe 3 nov, la Brasov

Dragi prieteni din Brasov, 

mai este putin si ne intalnim !
Sambata, 3 nov, la ora 9.30 deschidem o poarta catre povesti pline de energie pozitiva. Timp de patru ore, am sa va port intr-o calatorie insorita catre propriile surse de putere.

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa :

  1. fiti punctuali. Sala este rezervata/inchiriata intre orele 9.30-13.30
  2. sa ascultati...si sa lasati povestile sa isi faca drum catre voi
  3. sa puneti orice intrebare va trece prin cap
  4. sa radeti, sa va simtiti bine, sa cautati sa traiti cat mai multe emotii pozitive

Asa cum am promis, la finalul workshopului, o sa savuram cateva minute de chitara clasica! Nu va speriati, nu cant eu :-)) Am un invitat, un adolescent indragostit de chitara sa. 

De asemenea, va anunt ca mai sunt locuri libere in sala, puteti sa va rezervati unul scriindu-mi pe andreea@focuspeinima.ro.



Comentarii