De ce fac ce fac

Am scris un post si am dat cateva telefoane. Atat. Nu mi-a luat mult, nu am facut ceva iesit din comun, nu m-a scos din rutina mea obisnuita. Atat de putin, cu atat de multe rezultate! 

M. continua sa mearga la Smilemed, unde primeste tratament variat, in valoare de peste 2000 RON pentru diverse probleme-carii, paradontoza etc., parul blond, carliontat si rebel al lui T. a primit o mica portie de rasfat la studioul Mei, un baietel poarta hainute frumoase primite de la un alt baietel mai mare din Brasov, alti doi prieteni au facut pasi sa intre in reteaua de lumina, cum imi place mie sa ii spun. O lumanare nu pierde nimic cand aprinde alta lumanare....lumina se potenteaza si fricile dispar, la fel si uratul, si mizeria si saracia. 

Este adevarat ca avem doua maini, una pentru a ne ajuta pe noi si alta pentru a-i servi pe cei din jur.

De ce fac asta? Pentru ca nu am putut niciodata sa ascult o poveste trista fara sa incerc sa schimb ceva in bine. Pentru ca asa sunt de cand ma stiu. Pentru ca oferind, primesc inmiit.    
Pentru ca imi aduce bucurie sa stiu ca viata mea face diferenta pentru altcineva. Pentru ca pot. Pentru ca vreau. Pentru ca e mai usor decat ati banui. Pentru ca vreau sa dau Cezarului ce e al Cezarului: sunt amestec de lut neputincios cu lumina si har. Facand ceea ce fac, onorez lumina din mine si din altii si o sporesc. 
Apropo de bucurie, iata un citat-crez din Bernard Shaw:

"Aceasta-i adevarata bucurie a vietii- a fi folosit intr-un scop al carui maretie o si recunoasteti. A fi o forta a naturii si nu o mana de pamant egoista si agitata, framantata de necazuri si revendicari, plangandu-se ca lumea nu se dedica fericirii ei. Sunt de parere ca viata mea apartine intregii comunitati, consider ca este un privilegiu sa fac pentru ea tot ce-mi sta in putere cat timp voi trai. Vreau sa fiu de folos pana in ceasul mortii. Cu cat ma straduiesc mai mult, cu atat traiesc mai intens. Ma bucur de viata de dragul ei. Pentru mine, viata nu e o lumanare, e o splendida torta care mi-a fost incredintata o vreme si pe care vreau sa o fac sa straluceasca cat pot de mult inainte de a o inmana generatiilor viitoare. "



Comentarii