Workshopul la Brasov anulat

Miercuri am trimis remindere tuturor celor inscrisi pentru 3 noiembrie la workshopul programat la Brasov.
Le multumesc celor (putini) care au gasit civilizat si de bun simt sa reconfirme imediat prezenta lor si le atrag atentia celor care anuleaza, dar nu oricum, ci incercand sa ma faca  vinovata de ceva ce nu am facut. 

Vreau sa fie clar pentru absolut toata lumea care alege sa se inscrie la workshopurile mele: a participa sau nu este la libera alegere. De aceea si trimit remindere cu doua zile inainte, pentru a avea o confirmare/infirmare necesara inainte de eveniment. 

Nu ma supar daca cineva imi spune ca are alt program, ca a intervenit ceva si nu mai poate veni. 

Ma supar insa cu adevarat cand primesc mailuri de genul: nu pot veni, a intervenit ceva. Pe viitor, daca doriti sa particip, va rog sa alegeti alte ore, de ex 18 seara!! Genul asta de raspuns il primesc cand trimit remindere pe ultima suta de metri.....Cand rezervi locul, se presupune ca agreezi ora, locatia, ziua!! 

Alt raspuns, care m-a intristat  de curand, a fost de genul : confirmarea Dvs a venit prea tarziu, eu am alt program sambata. Alta data cu placere!!  Si acesta era un raspuns primit tot in urma unui reminder. Confirmarea ca are loc rezervat o primise in ziua in care ceruse acest lucru, adica cu doua saptamani in urma....Repet, este ok sa alegeti sa nu veniti, e nevoie doar sa imi spuneti scurt: nu pot participa fara sa incercati sa ma scoateti pe mine vinovata, ca si cand din cauza mea nu puteti veni. 

De asemenea, visatorilor (nu in sensul frumos al cuvantului) care inmultesc cu patima 40 ronX nr participanti si inghit in sec cand vad suma cu care se gandesc ei ca plec acasa...nu uitati va rog sa scadeti din ea costurile urmatoare, adesea consistente: costul drumului, chiria salii si a videoproiectorului, cazarea (in alte orase decat Bucuresti), masa, materialele pe care vi le ofer...Se gaseste uneori cate unul care in pauza se apropie de mine si imi spune cu limba otravita ceva de genul: castigi binisor din chestia asta...
Da, castig inimi. In cazul asta, sunt un om bogat.

Workshopul de la Brasov l-am anulat din ratiuni pragmatice si regret ca sunt nevoita sa pun problema si asa. Costurile depasesc incasarile, dat fiind procentul anularilor in ultimul moment. 







Comentarii