Cum poti participa totusi la workshop daca vrei, insa nu ai bani

Daca doriti sa participati sambata la workshopul despre cum putem fluidiza comunicarea, insa nu aveti bani pentru a achita contravaloarea lui, va anunt ca putem proceda in felul urmator: va puteti rezerva un loc si veti putea achita online, in contul postat pe blog, la finele lunii ianuarie/inceputul lui februarie. Am inteles de la mai multi cititori ca sunt inainte de salariu :-)) Sa facem asadar in asa fel, incat lipsa banilor sambata sa nu fie un impediment.

Oferta aceasta nu este valabila pentru cei care s-au inscris deja.

Ideea mi-a dat-o cineva care m-a sunat, vrea sa vina, insa va achita pe 1 februarie. E ok si asa, am toata increderea in voi. 

Apropo de incredere- acum doi ani am facut cateva cumparaturi la casa Rawz in valoare de aproape 300 ron. La casa, surpriza, nu puteam plati cu cardul. Sa ies sa caut un bancomat, misiune dificila. Vladi era cu mine, era micut, vroia sa fie alaptat, sa doarma, era marait maxim...Ancutza, care se ocupa atunci de vanzarea produselor la Rawz, mi-a impachetat frumos produsele si mi-a spus ca pot plati in liniste de acasa in contul lor pe care mi l-a notat pe o hartiuta....Am fost foarte impresionata de gest si de incredere. Mi-a spus ca ei vor sa creada ca cei care le calca pragul, le seamana :-) si ca nu ii este teama ca o sa dispar in ceata...A fost prima si singura data cand am iesit dintr-un magazin cu cateva produse fara sa le platesc pe loc...A fost frumos si m-am simtit plina de recunostinta fata de gestul ei.....Nu ma cunostea, nu avea de unde ma ia...:-)
Procedez acum cu aceeasi incredere ca si ei. Cine ma citeste si isi face timp pentru a petrece cateva ore cu mine sambata, imi seamana :-).

Comentarii