carti de la libris.ro

Am primit la inceputul lunii mai cateva carti de la libris.ro. 


Cartile belgiencei Amelie Nothomb (ma refer la cele citite de mine pana acum, nu le am pe toate, este o scriitoare prolifica) intra la categoria "rontaieli intre mese"-sunt usoare, amuzante, numai bune de citit pe o banca in parc cand ies cu copilul sau in tren sau cand astept sa intru la medic. Nu imi place sa povestesc continutul unei carti, asa ca celor curiosi le ofer spre delectare acest link. Mai bine de atat nu puteam povesti. 

De la cartea semnata Carmen Bruma aveam alte asteptari. Mi-o imaginam frumoasa, bogata in emotie si informatie, cu imagini clare, tiparita de hartie de calitate. Este departe de asa ceva-hartia este ieftina, poze putine si continutul abunda in informatii generale pe care le gasim in orice reviste glossy. Prea putine referiri la propriile obiceiuri, prea putina emotie, niciun zvac motivational. Doar o culegere de sfaturi pe care le gasiti oricum la prima cautare pe net sau in reviste. Cred ca m-a indus in eroare titlul, acel Cum am...speram sa fie o poveste frumoasa, personala, relatata din interior. Aveam de gand sa comand si 3S sa fiu pregatita dupa nastere, insa am renuntat. O sa ma bazez pe ceea ce stiu deja-sport, supe, salate, seminte si nuci, fructe. Si alaptat :-)

Cartea lui Deepak Chopra reitereaza importanta meditatiei si ofera cateva sugestii generale. Mi-a lasat impresia ca a fost scrisa la comanda, sa mai bifeze un titlu. Chestiile de genul afirmatiilor zilnice: intineresc in fiecare zi...sau daca iei suplimente si meditezi ma lasa rece. 
Ideea care mi-a placut cu adevarat si pe care am mai intalnit-o si in alte carti este aceea referitoare la conditionarea noastra- ca pe masura ce trece timpul, imbratranim si corpul nostru isi pierde din functiile sale. Putem renunta la aceasta credinta lucrand activ asupra noastra. Mai multe despre carte si mai la obiect gasiti aici.



Astept de la libris.ro alte doua carti: 
Le-ati citit? V-au placut?

Comentarii