Marea cuibareala


De ceva vreme m-a lovit napraznic asa numitul nesting instinct sau marea cuibareala...
Cand eram insarcinata cu Vladimir, povestea asta cu cuibareala a coincis cu mutarea in casa noua, ceea ce a presupus multe vizite pe la magazinele de mobila si accesorii. Acum, casa si mobila avem, ce putem face? Sa zugravim de exemplu, sa schimbam scaunele din bucatarie, sa punem aplice noi, sa dam covoare la curatat si sa plantam flori, multe flori! Cu asta ma ocup zilele astea, in caz ca va intrebati.

Sunt absorbita in acest univers domestic pana peste cap-fac piata, gatesc, spal, curat, frec, ordonez, intocmesc in fiecare seara mici liste cu chestii de bifat in ziua urmatoare....Sunt fericita, speriata (ce o sa ma fac cu doi copii mici-un gand sau altul: daca o sa fiu absorbita pana la disparitie de acest univers in care nimic nu se termina vreodata, ci mereu sunt lucruri de facut, o munca sisifica.... sau eu pe unde mai sunt? o sa imi revina vechile interese si pasiuni-pentru ca acum nici un film nu am rabdare sa vad pana la capat...de exemplu minunatul HUNT), ocupata, greoaie...

Am sa va povestesc mai incolo cum am iesit din marea cuibareala...Pana atunci, fiti buni unii cu altii, buni cu voi insiva si bucurati-va de tot ceea ce aveti.

Vilaro

Comentarii