Celebrarea inimii- Festivalul International Holistic 29-30 iunie



Uneori aterizeaza in inboxul meu tot felul de intrebari din partea voastra, a celor care ma intalniti in spatiul virtual. Majoritatea intrebarilor sunt extrem de provocatoare. Una dintre cele mai recente, la care aleg sa raspund aici, suna cam asa: daca ai avea 15 minute pentru  a vorbi liber in fata intregii planete, ce subiect ai alege? 

E frumoasa intrebarea, este? Raspunsul care s-a nascut in mine m-a surprins tare, nicidecum din cauza tematicii, cat gratie rapiditatii cu care a venit. Rapid, clar, fara ezitari. Despre asta as vorbi, mi-am spus, fara sa fi trecut macar in revista alte subiecte! Sigur ca sunt multe temele care ar putea capta atentia intregii planete :-), insa sufletul meu a ales fara ezitare. As vorbi despre conectarea la inteligenta inimii. Despre ce lume fabuloasa ne-ar putea deschide acest lucru. Despre incredere, abandon, intuitie, curaj, voce interioara, profunzime, onestitate si deschidere. 

Pe pagina mea de facebook mi-a atras ieri atentia imaginea aceasta :-), asta apropo de semne!



Pe 29 si 30 iunie a.c. se va desfasura in Bucuresti, la World Trade Center, Hotel Pullman, Festivalul International Holistic cu tema "Celebrarea inimii".



Mai multe informatii despre program aici.

Comentarii