Si ce intrebari mai primesti?

Imi scrie un prieten amuzat de introducerea postarii mele anterioare. 
Intrebari frumoase. Suprinzatoare unele. Provocatoare altele, pentru ca ma trimit sa sondez in mine lucruri pe care nu le mai imbracasem in cuvinte. Nu sunt multe intrebari, pentru ca cei care ma citesc, ma incapatanez eu sa cred, imi seamana si isi gasesc singuri raspunsurile. Sau ma cunosc suficient din spatiul acesta incat sa nu mai fi ramas locsor neluminat. Si totusi, uneori sunt intrebata: 

  • ce zodie sunt...
  • cum am ajuns trainer...
  • de ce nu vorbesc mai des pe blog despre Vladimir/copii in general...
  • daca stiu sa ma enervez :-)), ca nimeni nu isi poate imagina asa ceva....
  • de ce nu scriu o carte...
  • cand am timp sa citesc...
  • cum imi selectez cartile din tot ce exista pe piata....
  • ce mananc, daca nu mananc carne si oua....
  • cum ies din starile rele?...
  • folosesc numai produse cosmetice organice sau bio?...
  • ce parere am despre vaccinuri? ...
  • daca consider ca sunt un om implinit, realizat?
  • cum am ajuns sa cred in Dumnezeu? Nu imi este dificil sa cred cand viata este asa cum este? Ignor oare realitatea?
  • comunic cumva cu ingerii? cum?
  • cand mai tin workshop/cand vin in orasul x...
Cam de astea imi amintesc. :-) 

Comentarii