Iubirea-emotia zilei

Stiam inca de ieri care va fi emotia care va face tranzitia catre ziua de azi: iubirea. 
La ora 9, aseara priveam un chip bucalat pe un ecran....fetita noastra. Si eu si minunea mea de doctorita o alintam cu apelative ca dodoloata frumoasa, buflea mic, zgatie neastamparata.  Ne-am uitat toate trei, eu, medic, asistenta cateva clipe la chipul de pe ecran. Obrajori cuminti si bucalati, buze pe care pare sa le mosteneasca de la mine, o manuta pufoasa. Valuri de iubire. De bucurie, de recunostinta. Un prea plin al inimii, aproape dureros.
Adorm greu noaptea, ii spun doctoritei, este incredibil de activa si puternica. Semn de sanatate fetala :-) zambeste doctorita. Nu ar fi timpul sa vina? Pare gata, mai fac eu o incercare. Nuuu, inca doua trei saptamani lejer...pentru binele ei.
Leoaica mica. Sa vina cand va vrea ea, cand va fi pregatita. 

In taxi, in drum spre clinica, ii spun lui Vladi ca Miruna se joaca, de asta se misca burtica mea asa. Cu ce, mama? se mira el. Cu manutele, cu nasucul ei, cu un cordon...:-)) Nu mai intreaba nimic, este uimit. Mai sta putin, apoi ma pupa in stil ciocanitoare-des, repetat, razand. Toata ziua s-a jucat si a cantat. Cand il intrebam ce face, raspundea: fac papa pentu mama mea. Mama mea...Sunt mama lui. Imi place la nebunie. Sunt mama lui si a Mirunei. Iubire, iubire, iubire. Nu este greu sa imi las inima inundata de iubire. Extind apoi -raze de iubire catre prietenii mei, catre vecini, catre copiii suferinzi din spitale, catre orasul in care locuiesc, catre florile de pe terasa. Si toata se intoarce inapoi sub forma de mici miracole, pe care unii, nestiutori, le pun pe seama norocului. 

Inchei cu o intrebare frumoasa: if i told you about a land of love, friend, would you follow me and come? (daca ti-as spune despre o tara a iubirii, prietene, m-ai urma si ai veni si tu?)- Yunus Emre. 
Lasa-ti inima azi sa fie scaldata de iubire. Cheama chipurile dragi in memorie, clipele desavarsite in care ai fost fericit, amintirile care iti insenineaza chipul si bucura-ti inima cu o baie calda in valuri de iubire. Trimite-o apoi in lume, sa vindece, sa repare, sa curete. Va veni inapoi la tine inzecita, dand stralucire si frumusete chipului, circumstantelor, vietii. Testeaza. 






Comentarii

Monica a spus…
SUPER !!!!
Andreea a spus…
:-))