Wishlist

Stiti cum ii spunea Camil Petrescu Cellei Serghi? Moft. 

De mult nu mi-am mai notat pe o lista ce imi doresc...nu chestii practice, gen "ghete de toamna", ci mofturi, chestii care sa imi produca bucurie pur si simplu si care sa fie doar pentru mine. 
O lista mica cu mofturi (costisitoare) denota chef de viata si puterea de a ma ancora in viitor. 
La inceputul sarcinii cu Miruna am trecut printr-o perioada mai ciudata, probabil din cauza hormonilor: nu ma interesa nimic. Imi era egal totul, disparuse orice atasament fata de haine, carti, fata de orice obiect din casa. In paranteza fie spus, am ramas cu asta si ma bucur, ma simt eliberata. Nu imi suscita interesul nimic in mod deosebit, nu simteam vreun entuziasm deosebit. Am cautat, deloc ingrijorata, sa apelez la surse care inainte ma incantau si ma faceau sa adulmec noi posibilitati de dezvoltare. Nimic. Ma miram un pic, dar fara aplomb, doar asa, ziceam ce chestie, sa nu mai ma simt fierband voios in interior...Nu se vedea nimic in afara, pe dinauntru insa devenisem un observator neutru, cu accente cinice si critice uneori. A trecut o data cu primul trimestru de sarcina. Ei, in perioada aceea am citit, cu rabdarea cuiva care citeste rubrica de anunturi dintr-un cotidian, o lista cu dorintele cuiva din Sibiu. Vreo suta si ceva de dorinte, un wishlist lung si variat...de la "sa sar cu parasuta", pana la "sa imi cumpar palton rosu"....Am citit si am clatinat batraneste din cap: ttttt, ce neliniste, cate dorinte, cat clocot, la ce bun? M-am gandit apoi daca o trai bine, mai bine ca mine avand atatea dorinte? Nu mi-am putut da seama. Si totusi, inainte eram si eu asa, dar nu imi pasa prea tare ce s-a intamplat cu fiinta care eram candva. 
Ma rog, a trecut..:-) si iata-ma alcatuind prima mea lista cu dorinte din ultimii ani. Mofturi, chestii la care ma gandesc cu placere, pe care le-as achizitiona imediat daca mi-as permite, fara sa ma penalizez moral ca am neglijat alte aspecte. 

De fapt, cartile de mai jos chiar le primesc curand (multumesc, libris.ro) sau cumpar. 

1. Carti

  1. Predica despre caderea Romei, Jerome Ferrari
  2. Profunzimile sufletului, Wilhelm Stekel
  3. Copilul din flori, Audur Ava Olafsdottir
  4. Si muntii au ecou, Khaled Hosseini
  5. Prin praf si vise, Roxana Valea
  6. Fata cu picioare de sticla, Ali Shaw
  7. Sfasierea cerului, Ursula K. Le Guin
  8. O mie si una de nopti, Mario Vargas  Llosa
  9. Arta povestirii in afaceri, Stephen Denning
  10. Nelson Mandela. Conversatii cu mine insami.
  11. Vise curajoase, Alberto Villoldo


2. Bijuterii

Imi plac mult cateva piese Malvensky: aici sau aici sau aici (pentru Miruna)

3. Ghete kangoo jumps. Am reusit candva sa ajung de cateva ori la cateva ore de kangoo jumps si am fost fericita. Veneam cu multa energie, razand si cu chef de dans. Cu doi copii mici, este infinit mai greu sa mai merg regulat la vreo sala de sport, asa ca niste ghete acasa si un Dvd mi-ar placea la nebunie.

4. O vacanta cu fetele....mereu am visat asta si niciodata nu am reusit. Macar un city break, daca nu o saptamana de huzur pe undeva.

Comentarii

Anonim a spus…
Iubita mea, ma inscriu la city pauza aia :))

Miruna
Andreea a spus…
Deal! Ce zici de asta?
http://www.vola.ro/oferta/hotel-vila-gale-opera-city-break-lisabona-portugalia-4538.html?packages_ids=0#descriere-hotel

In mai, de ex? De vineri pana duminica.