Serve your spirit

Un ceai aromat de iasomie sau oricare dintre acestea (am testat cateva, excelente), o frezie sau o gerbera galbena, o melodie ritmata, un telefon dat cuiva nevazut si neauzit de multa vreme, un iaurt cu fulgi de ovaz, miere si miez de nuca la micul dejun si o portie de dovleac cu branza cu mucegai si cimbru la cuptor la cina, o haina calduroasa si confortabila-toate astea si multe altele pot sa faca zilele astea reci si vijelioase mai suportabile. 
Ma intreba azi cineva pe mail cum ma descurc. Mie imi e prea cald...:-)) N-am iesit de sambata (purtam sandale.....), beau ceaiuri si supe care ma incalzesc, dansez de cateva ori pe zi cu Miruna in brate pe Pizzicata  (tace ca atinsa de bagheta unei zane cand aude primele acorduri), alerg pe scari spre Vladi (chiuleste de la gradi, e in convalescenta acasa dupa o bronsita) ori de cate ori Miruna ma pune pe liber si ma arunc pe jos pentru ca de ori intru in colimatorul lui, ma impusca. Am prea putin ragaz sa ma supar pe vremea de afara. 
Daca as fi nevoita sa o infrunt, as face-o pregatita cu toate cele de mai sus. Si cu seninatate. Si cu rugaciuni pentru cei cu adevarat nefericiti. 

Comentarii

Anonim a spus…
Ispititoare ceaiurile yogi!
Andreea a spus…
Sunt foarte bune! Le-am descoperit acum ceva vreme in Amsterdam. M-am bucurat sa le(re)gasesc acum la noi.