Intrebarea de azi

Am auzit ca vom avea o iarna siberiana, foarte rece si foarte grea. Winter is coming, pentru cine a urmarit Game of Thrones. 
Cum va pregatiti pentru iarna? Se mai pregatesc oamenii ptr iarna? Ieri am vorbit cu cineva care mi-a marturisit ca se pregateste pentru un cutremur care sigur vine in iarna asta. Lanterna, bandaje, apa, paturi, toate puse strategic undeva. M-am infiorat. Un cutremur e un cosmar oricum, un cutremur iarna ....nici nu ma pot gandi.
Ma gandeam ca poate n-ar fi o idee grea sa le cumpar copiilor hainute calduroase din lana merinos si nou haine antitermice. 

In copilarie, o vedeam vara pe bunica mea impletind ciorapi, pe bunicul captusind si reparand casa, strangand lemne de foc, punand in pod carne afumata, muraturi, dulceturi, miez de nuca, mere Sa avem la iarna, asa ziceau....
De atunci, nu am mai trait niciodata cu constiinta faptului ca vine un anotimp greu. Ba chiar au fost ierni in care de-abia am simtit aerul rece. Din garaj in masina, din masina in cladire sau in metrou, mai mereu usor imbracata si la caldura. 

Comentarii

turbo a spus…
da...vine iarna parca ar fi un fragment din Urzeala Tronurilor, dar cica au spus la meteo ca nu va fi o iarna chiar asa grea...sa-i credem?
Andreea a spus…
E dreptul ei sa vina si chiar si sa fie grea. cu ninsori si vifor si tot alaiul. Intrebarea e cum ne pregatim? Alesii cred ca nu se pregatesc in vreun fel, ne pun aceeasi placa ca in anii trecuti...cand au fost luati pe nepregatite..
turbo a spus…
Andreea ai dreptate cand spui despre autoritati 'am fost luati pe nepregatite' chiar asa cine a mai pomenit sa mai ninga in decembrie?! chiar sunt luati prin surprindere...