Intrebarea de azi

Daca ai avea mintea de acum, dar ai fi in liceu, spre ce meserie te-ai indrepta? Ai alege diferit? 
Eu vroiam sa fac psihologia, insa nu era in orasul meu. La Cluj nu ma lasau, iar Bucurestiul iesea din discutie. De fapt, Bucurestiul nici nu incapea in vreo discutie. Asa ca am ales Literele, sectia germana. A fost un miracol ca am intrat, erau 9 pe loc si eu m-am hotarat cu o luna inainte de inscrieri, dupa patru ani de pregatire pentru psihologie. 
As alege, daca as putea da timpul inapoi, medicina. Culmea este ca Marcel imi spunea adesea sa dau la medicina si eu ma uitam la el uimita, gen atat de putin ma cunosti? Ma oripila gandul. Ca sa vezi....iar acum, dupa ani, am ajuns singura la concluzia ca as alege medicina fara sa clipesc. As fi fost un medic pe cinste, sunt sigura. 

Comentarii