Intrebarea zilei

Nu stiu cum se face, dar aproape fiecare zi de-a mea este dominata de cate o intrebare. Unele stupide, varate in cap de altii (ma bantuie de exemplu intrebarea unui zabauc de prieten care vroia sa stie daca regina angliei poarta lenjerie intima noua mereu sau o spala ca orice muritor de rand), altele filozofice, altele doar curioase, altele importante, genul de intrebare al carei raspuns m-ar ajuta sa ma inalt in intelegere.

Ma gandeam sa postez mereu intrebarea zilei pe blog. Ar putea fi si distractic si instructiv, pe alocuri. Nu o sa trisez in niciun fel, adica o sa postez exact ce ma preocupa in acel moment. Mare parte, tampenii, desigur :-)

Azi toata ziua am avut o singura grija. Sa nu uit sa ii cumpar dresuri albe Mirunei. Sambata o botezam. Azi au sosit marturiile, curand soseste si rochita ei frumoasa, numai sa nu uit de ciorapei :-)
Ma amuzam eu in sinea mea, uite domne ce grija am si eu! Singura mea grija....si am zambit usor amar, ca un om care e fericit cu grija asta, un om care a avut la viata lui griji mari, dureroase, care ii faceau stomacul sa se stranga in ghem dureros de stres...Sunt senzatii pe care nu le-am uitat de tot, insa nici nu imi doresc sa le mai simt vreodata. 

Ma intrebam deci...pe voi, cititorii blogului meu, ce va ingrijoreaza azi? Punctual. Cu adevarat? Facem un "insectar" de griji, un panou pe care le tintuim cu precizie, astfel incat puterea lor asupra noastra sa scada.


Comentarii