Seriale


In ultima perioada de sarcina, cand miscarile mele erau mult limitate, imi imparteam timpul intre carti si ...seriale: Caprica, Touch, Mistresses, Neveste disperate. 
Dupa nastere, Once upon a time si acum The Game of thrones. Toate mi-au placut/imi plac mult. 

Ce inseamna experienta! Cand era Vladi mic aratam ca cineva salvat de la inec in ultima secunda. Si asta cateva luni bune! Eram atat de incordata si gaseam greu timp pentru mine. Acum sunt mult mai relaxata, desi ma ocup de doi copii mici. Am timp sa vad episod dupa episod, am timp sa imi prepar un mic dejun gustos, am timp sa visez cu ochii deschisi. (asta este o activitate care chiar cere timp si dedicare :-). 

Cred ca totul este ciclic. Dupa un an (2011-2012) in care am fost ca o margica care se balansa pe o ata intinsa pana aproape de rupere intre casa si birou, un an in care am facut multe, marunte, solicitante fizic si psihic, un an in care parca nimeni nu ma vedea cu adevarat, ce sa mai zic sa si inteleaga cineva cat de greu imi era, acum roata s-a intors si anul meu de relaxare aproape extrema a sosit. Si il traiesc. Si nu ma simt vinovata sau privilegiata in mod special. Stiu doar ca s-a aplicat o lege. 

Dupa noaptea cea mai intunecata, vin zorii. E bine sa retineti cu totii asta, sa nu mai dispere nimeni inutil.


Comentarii