Cum mi-as alege personal trainer-ul

daca mi l-as permite.

Ieri ma gandeam la cat de tare imi doresc sa fac miscare, sa merg la sala, sa urc muntii, sa invat sa schiez mai bine (daca va bate gandul, vi-i recomand pe G. Serbea sau Negoita A., pe care i-am vazut pe munte. Au o conditie fizica uluitoare si mult umor). 

Mamicile stiu cat de dificil poate sa fie sa gasesti timp si bani doar pentru propria persoana. Asta nu ma opreste sa visez. Mi-am amintit ca citisem ceva despre un program de fitness destinat exclusiv mamicilor si am intrat pe site sa vad ce si cum. Cred ca speram sa vad poze cu mamici facand kangoo in timp ce niste angajati stau proptiti langa scoicile in care isi molfaie degetelele bebelusii....
Am vazut mamici facand miscare, dar copiii, unde erau copiii? Probabil acasa, in siguranta, cu cineva. Well, nu era de mine nici programul asta. Cam scump, plus problema copiilor, n-am cui sa ii las trei ore pe saptamana. Ei, dar daca tot visam cu ochii deschisi, am deschis pagina cu informatii despre ce poate face pentru tine un personal trainer. Am citit marturii ale clientilor, am vazut poze before and after (oooh, vreau si eu patratele pe abdomen..eu nici nu imi simt muschii sectionati de trei ori, sunt amortiti si cam dor...) si apoi, entuziasmata si impinsa de la spate de indemnul : "alege-ti acum personal trainerul", m-am pus pe ...recrutat. Intai am ales echipa de la sala cea mai apropiata de casa mea, adica Fitness Center at Plaza Romania. Am privit fiecare chip, ia sa vad, care mi-ar placea, care mi-ar placea. Gresit, nu trebuie ales asa, nu e bine sa imi placa (fizic) personal trainerul, ca ma trezesc ca flirtez cu el si uit de visul meu cu patratelele pe abdomen. Apoi am deschis si am citit cateva informatii despre ei. Super scoliti, super antrenati toti. Imposibil de ales dupa criteriul asta. Si apoi...apoi s-au deschis larg usile si am putut sa le intrevad sufletele, sa citesc printre randuri, sa completez informatia lipsa. Ce face un motto bine ales! Daca ar fi si ar fi sa ajung eu vreodata la sala si sa mai si lucrez cu un antrenor personal, atunci fara doar si poate as alege intre  " look up, get up, but never give up" ( fost membru al unei structuri militare-l-as asculta fara sa cracnesc, m-ar obliga sa fiu disciplinata) si "One Body, One life...Make it great!
Daca s-ar putea, jumatate din perioada de antrenament cu primul, apoi cu al doilea. Ar functiona perfect la mine: intai efort si disciplina, apoi finisaj, ambitie, perseverenta. Daca tot visez...

Comentarii