One body, make it great!

Va amintiti? Era motto-ul unui personal trainer de care am pomenit aici. Mai exact, one life, one body, make it great.

Una dintre dorintele mele pentru 2014 este sa imi imbunatatesc starea fizica. Pentru ca atunci cand sunt supla, curata in interior, usoara, zvelta, sanatoasa si toate functioneaza corect, este infinit mai usor sa gust din placerea si bucuria de a trai. Gandurile pozitive se nasc usor, rad mai mult, radiez lumina, am energie pentru tot ce imi propun. 

2013 a insemnat pentru mine asteptare. Am fost insarcinata, asa ca mai mereu am fost in asteptare...sa mai treaca o zi, sa mai treaca o luna, sa intru in trimestrul trei, sa ma apropii de iulie, de sfarsitul lui iulie, sa nasc (24 iulie), sa ma echilibrez cat de cat (august, septembrie), sa alaptez si sa ma adaptez la noua dinamica afectiva din familia noastra. Daca la nivel de greutate (kg)  nu stau rau deloc, mai ales daca compar cu ce am trait dupa nasterea lui Vladimir, la capitolul tonus, tonifiere, sanatate interioara, a organelor, mai e de lucru.

Ceea ce as face, la inceput de an, daca nu as alapta, ar fi cateva cure serioase de detoxifiere a organismului. Ca sa scap de balastul acumulat de sarbatori, ca sa am un start in forta. Unele lucruri le fac la scara mica, cat sa nu declansez procese puternice de detoxifiere, ci cat sa mentin un echilibru ..

Iata care ar fi curele pe care le-as tine:

Dieta Oshawa. Am auzit de multi ani de ea, insa nu mi-a starnit interesul decat acum, de curand, cand am si incercat-o, pentru doar patru zile (dureaza zece zile). Alaptez, mi-a fost teama sa continui, desi nu am observat la Miruna schimbari care sa ma ingrijoreze. Ceea ce am obtinut: increderea ca nu e greu de tinut, plus am scapat (aproape miraculos) de adictia de cafea. Stiti povestea, tensiune mica, o cafea la inceputul zilei absolut necesara. Am baut cafea zilnic, inclusiv a doua zi dimineata dupa ce am nascut (as putea sa ma scuz ca la recomandarea doctoritei, insa cred ca si daca imi interzicea, tot beam putina). Nu stiu exact ce s-a intamplat in aceste patru zile in care am tinut dieta Oshawa, insa nevoia de cafea nu a mai reaparut. Beau uneori, rar, cand simt ca m-ar ajuta (daca am dormit prea putin, de ex), insa zilnic...nu s-a mai intamplat. 
Gasiti pe net informatii si testimoniale foarte motivatoare. Mie mi-a placut acest post in mod deosebit. 

Cura cu citrice. Dureaza trei zile consecutiv, in care se consuma suc de portocale, de gref, de lamaie (900 ml+900 ml+200 ml). Nu se bea si nu se mananca altceva, exceptand gref sau portocale daca va este foame tare. Sucurile pot fi diluate cu apa plata. Aceasta cura este echivalenta cu maturarea si eliminarea depozitelor toxice din organism. E bine sa fim acasa in timpul acestei cure (transpiratii abundente, mers des la toaleta, odihna).

21 de zile cura cu apa cu argila Algo. Am in casa argila, cand fac excese (mananc chestii cu e-uri sau prea procesate, o iau mai usor si incep ziua cu un pahar cu argila cat o nuca, dizolvata si amestecata). Ideal ar fi sa fie tinuta cura 21 de zile, trei pahare pe zi. Argila trebuie lasata in pahar mai multe ore, de aceea ori preparam o cantitate mai mare, ori de indata ce bem paharul de dimineata, pregatim altul pentru a-l bea inainte de masa de pranz. Gasiti multe informatii pe net despre minunile pe care le face argila Algo. Eu o folosesc si extern, in masti cosmetice. 

Interesante (mai ales pentru efectele la nivel spiritual) mi se par si produsele Ormus, despre care am citit de curand. 

O minunata coincidenta face ca zilele trecute sa soseasca pe numele meu o carte trimisa de o prietena din Mangalia-o carte care contine sfaturi si cure de detoxifiere venite de la Virginia Faur (Favisan) si Remus Tanase. O carte utila, e bine sa o aveti la indemana. Ca si multe produse favisan, de altfel.

Pentru ca alaptez, ma rezum la consumul zilnic de spirulina cu extract de catina, uneori vit C cu zinc comprimante efervescente, bai cu plante (vezi favisan), sucuri de fructe si legume (unul pe zi, indeosebi de portocale si gref) si uneori apa cu argila si masaj. 

Voi, daca nu sunteti in situatia mea, apucati-va de lucru. O sa va prind din urma! :-)


Comentarii