Bilant dupa 7 zile de regim Oshawa

Impresii pe repede inainte


  • este relativ usor de tinut, mai ales dupa primele doua trei zile
  • nu am facut foamea
  • am avut dureri de cap doar in a doua zi, in rest niciun inconvenient de ordin fizic
  • am descoperit si integrat meiul in meniul meu (aici o reteta de budinca de mei cu mere pe care o voi pregati curand pentru mine si pentru Miruna)
  • am slabit patru kilograme (ceea ce m-a adus mai aproape de blugii din liceu)
  • am avut energie blanda, frumoasa
  • am dormit mai adanc si mai putin
  • cred ca am ratat partea cea mai interesanta-in zilele 6 si 7 am simtit un fel de accelerare a procesului de detoxifiere si eliminare, insa m-am oprit pentru ca alaptez si Miruna parea ca nu se satura. Pentru ca imi era mai degraba sete decat foame sau pofta de ceva, laptele a avut de suferit. Sanii erau moi, fara lapte si asta m-a speriat indeajuns cat sa pun punct. O sa reiau de indata ce Miruna nu va mai depinde de mine. 
  • A fost un inceput de an bun, cu o curatenie interioara binevenita.
  • Ma simt mai puternica, mental am recastigat ceva la capitolul claritate, vointa a fost de nezdruncinat
  • am fost mai sensibila, mai emotiva.
  • in ziua a saptea, cand am si renuntat, simteam ca pot duce mult si bine asa.
  • am insotit regimul cu plimbari lungi pe afara, fara ganduri, doar rostind iar si iar, cu bucurie si placere, rugaciunea inimii.
Daca aveti intrebari sau nevoie de galerie, aici sunt :-)


Comentarii