Roz tranchilizant

O data cu aparitia Mirunei, in viata noastra a intrat si o portie buna de roz. Intai o rochita roz, delicioasa, prima ei rochita. Apoi o girafa roz. Apoi alte cateva zeci de hainute-cadou in diverse nuante de roz. Apoi o cutie pentru amintiri roz. Sunt inconjurata de roz. Tot ce aveam roz inainte se rezuma la dungile fine ale unei camasi busines. Si cateva bijuterii din cuart roz. Mirunei ii sta bine in roz, mai ales in nuanta dusty pink (acum stiu si nuantele, sic), asa ca nu am nimic impotriva lui. Ba mai mult, zilele trecute, dupa ce am plasat o comanda pe asos, am stat si m-am uitat lung la un palton scurt intr-o nuanta de roz stins, pal pentru mine.....Am tot ezitat uitandu-ma lung la el: e prea mult? O sa ma plictisesc de el? Poate dezvolt o obsesie pentru roz? De ce roz? Cum nimic nu este intamplator, azi am dat peste o carte numita "Roz tranchilizant", de Adam Alter. Nu o am inca, este pe lista de carti dorite in viitorul aproapiat. Se pare ca rozul are un efect puternic de linistite si calmare, un efect aproape tranchilizant. 
De asta eram eu asa cuminte....
De citit cartea.

Comentarii