Goodies

Imi face placere sa impartasesc cu voi lucrurile bune pe care le-am descoperit si pe care le folosesc/doresc in ultima vreme. 
Acesta nu este post platit, nici reclama. Pur si simplu, merg pe ideea ca imi semanati cumva si lucrurile care imi priesc mie, este posibil sa va placa/priasca si voua.

-sapunurile de la apiland.ro. De-a lungul timpului, am incercat multe sapunuri naturale. Am renuntat de cativa ani sa mai cumpar sapunuri din magazine, pentru ca imi uscau pielea. O vreme am folosit sapunurile vegetale Philosophia (se gasesc in farmaciile Catena), apoi am cumparat fie de pe magazinuldesapunuri.ro, fie marca soapmill, fie dejavu, fie sanflora.
Le folosesc cu incredere si pentru copii, miros placut, fac spuma multa si sunt delicate cu pielea.
PONT: aceleasi sapunuri, pe care eu le-am luat de pe apiland.ro, sunt de gasit la un pret mai bun pe honey-land.ro. Nu stiu cum se explica asta, sunt putin surprinsa.
Acum am descoperit, cautand urmatorul produs de care sunt foarte multumita si anume:
-lotiunea tonica astringenta cu miere, propolis si flori de salcam. Mi-am cumparat-o de curand de la Brasov, insa vad ca se poate comanda si online. Este grozava!
-crema anti-cearcan de la Favisan. Cutia este colturoasa, urata (in general, nu imi plac ambalajele Favisan), insa produsul este cu adevarat bun. Eu am cearcane, ma trezesc pentru alaptat Miruna de cateva ori pe noapte, alteori, pana reusesc sa ii adorm pe cei mici, imi sare somnul si se face doua trei noaptea fara sa fi inchis ochii, asa ca am adesea ochii incercanati. Cand nu uit sa aplic putina crema (intra greu, trebuie putin masaj), cearcanele sunt vizibil diminuate. 
-sare de baie Favisan. De incercat cand sunteti obositi....Va remonteaza fizic si psihic. 
-unt de shea, pe post de crema de fata. Nu cred ca o sa mai am nevoie de alta crema prea curand, acum ca am descoperit untul de shea!
-detergent vase . Cele obisnuite din supermarket imi uscau rau pielea, dupa cateva vase spalate imi fosneau mainile cand le atingeam, pielea se crapa si aveam nevoie de multa crema hidratanta sa imi repar mainile, asa ca am fost nevoita sa caut altceva. Cu acesta nu mai am probleme. L-am gasit la farmacia spitalului Medlife, insa se poate comanda si de pe net. Inainte, comandam detergentii pentru casa de pe elemental.ro

Pe lista:

-sandale Avarca. Prima data le-am vazut pe net, apoi la scurt timp dupa nasterea Mirunei le-am vazut in picioarele prietenei mele, cand m-a vizitat la spital :-). Mi le doresc de anul trecut. O pereche este pe drum acum spre mine. Sunt comode, practice, usoare si trainice.
-rochiile si curelele facute manual. Nu le am inca, insa in vara aceasta o sa le calc pragul doamnelor din mainile carora ies asa minunatii. Va plac? 
-nuci, seminte, cacao (imi place sa beau uneori o cana de cacao fierbinte si de fiecare data cand fac asta, imi amintesc de profesoara de vioara a surorii mele, mare bautoare de cacao :-) de pe driedfruits.ro
-ceaiul Kusmi Love. Sau ce avem in comun Lady Gaga, prietena mea din Belgia, care mi-a trimis ceaiul si cu mine :-)
-produse create de vindecatoarea Agafia Ermakova sau cele din gama Natura Siberica (produse siberiene). Intrati pe alegnatura.ro sa vedeti cat de greu va fi sa mai iesiti. Nu cu mana goala... 


Comentarii