Buzunarul cu bucurii

Vladi, ieri, pe strada: cand o sa fac eu cinci ani, o sa simt si mai multa iubire, nu-i asa? Doamne-doamne, ce drag mi-a fost de el! El e oricum numai iubire! 

Tot aseara m-a surprins cu un cuvant in germana, unul cu care nu am insistat (cand ne jucam, ii spun diverse cuvinte sau expresii), gandind ca este prea greu pentru el siii Überraschung, pustiul invata germana cu o usurinta fantastica! 

Miruna, din ce in ce mai expresiva, mai amuzanta, mai prezenta. Rade cu pofta, in hohote la orice grimasa de-a mea. 9 luni de bucurie. Inainte de nasterea ei, m-am pregatit psihic pentru nopti nedormite, pentru stres, agitatie, dezechilibru si am fost luata prin surprindere de tsunami-ul de bucurie si iubire cu care ne scalda vietile prezenta ei. Ma gandisem prea putin la partea asta..si prea mult, nepermis de mult, la cele rele....care nici nu s-au aratat. Este atat de usor de crescut! Nu tu colici, nu tu nopti albe (in primele doua luni de viata nu vroia altundeva decat in brate, nu o puteam pune jos in patut nicicum, asa ca am cumparat un wrap elastic si am rezolvat), nu tu balamuc, dezordine sau stres. 

                                             Fotografie: M


Ieri, intr-un magazin, imi zambesc larg doi oameni. M-au privit in ochi si mi-au zambit. Vanzatoarea amabila, gardianul imi ureaza o seara placuta. Ies afara si ii explic sotului meu, care ramasese cu Miruna, de ce zambesc asa fericita. Si el raspunde prompt: pai sigur, i-am instruit pe toti care au intrat dupa tine sa iti zambeasca cand te vad! De ce crezi ca am ramas afara?! 

Am primit vesti bune de la doua prietene. Una mi-a scris si am putut simti fericirea si implinirea omului care depune un efort consistent pentru a-si implini visul (si miercuri vine la noi pentru cateva zile!!!!), iar cealalta m-a sunat azi dimineata si vorbea...cum n-am mai auzit de multa vreme pe cineva-vorbele se rostogoleau dublate de un ras galgaind ca un izvoras vesel si navalnic. Multe schimbari fantastice: nu mai mananca carne de doua saptamani (nu sunt "vinovata" cu nimic, exceptand, poate, puterea exemplului personal), are un birou nou (lucra de acasa si acum a inchiriat un spatiu). Am simtit bucuria omului care descopera cu incantare si uimire un univers nou, fascinant. Sunt recunoscatoare ca ma fac partasa la toata bucuria asta! Inca zambesc cu gandul la ele doua. Asa inceput de saptamana sa tot am!

Am iesit ametita si incantata din straniul univers al lui Haruki Murakami-Kafka pe malul marii si, dupa doua zile de pauza, am intrat in universul Tamarei de Lempicka, celebra pictorita (Ultimul nud, Ellis Avery). 

Acum cateva zile m-am gandit cu dor si nostalgie la munca mea. La 11 noaptea imi sarea somnul, descoperind in inbox o invitatie din partea unei firme de training...poate vrei sa te alaturi echipei noastre? As cam vrea, le-am scris, doar ca acum sunt sub contract-o leoaica micuta m-a angajat ca personal trainer and life coach pe perioada nedeterminata...Mi-au raspuns: enjoy this magic moments! O sa vina si vremea salilor de curs, acum savureaza perioada asta. Am zambit multumita. Oare asa simplu sa fie? Intentie, dorinta pura si apare rezultatul? :-) Oricum ar fi, mi-a facut bine schimbul de mesaje...mi-a confirmat ca nu sunt out, ca toate vin la vremea lor. Acum traiesc momente irepetabile, pretioase, magice.

Si ca sa il parafrazez pe Vladimir: in conditiile date, nu-i asa ca e firesc sa simt si mai multa iubire? 

Comentarii