Ce mai imi zic semnele


Toata lumea stie deja ca peste tot vad semne si semnificatii, ca universul imi vorbeste cand clar, ca aseara, cand vag, innebunindu-ma de nerabdare si neputinta de a descifra mesajul pe de-a intregul. Sufar de paranoia inversata, am mai zis-o. Este sintagma lui Brian Tracy-paranoia inversata-si se refera la faptul ca cei care se declara atinsi de aceasta cred ca universul chiar n-are alta treaba decat sa presare peste tot semne si sa conspire intru binele "bolnavului". Cea mai simpatica si benefica boala de care sufar, serios!

Aseara am primit un mic dar. O cutiuta Story Cubes Voyages. Azi, cautand imagini pe net, am descoperit ca mai exista si alte variante, Action de exemplu. Eu am Voyages...ceea ce se traduce prin: tine-te bine, pune cutia la indemana, caci vei calatori mult! :-))

Great! Si inca nu am inventat nicio poveste cu cele noua zaruri...:-)) Atunci sa vezi simboluri si semne!

prima aruncare, prima poveste. Cine se incumeta?
           
Le-am vazut la Carturesti . Cred ca sunt minunate, mai ales la drum lung cu copii mai maricei, iubitori de povesti. 

Comentarii