Cartea merge la....

Ella!

Impreuna cu libris.ro am creat saptamana trecuta oportunitatea ca un cititor/o cititoare a blogului meu sa intre in posesia cartii Demonul amiezii. O anatomie a depresiei, de Andrew Solomon. 
Ella!!

Multumesc tuturor pentru randurile scrise, apreciez din suflet deschiderea si curajul vostru.
Multumesc si celor de la libris.ro pentru generozitate si bunavointa.

Imi exprim din nou speranta ca aceasta carte va ajunge la persoana care are cea mai mare nevoie de ea. 

Felicitari, Ella!
Te rog, trimite-mi la andreeaburdalescu@gmail.com: numele, adresa si un numar de telefon. 

  1. Corina Gligor
  2. Monica
  3. Marina Golea
  4. Ella
  5. Seldar
  6. Cristina
  7. Cherish
  8. Erica Ioja
  9. Bu-baMaja


Comentarii

cristina a spus…
O felicit din suflet pe Ella si sper ca lectura cartii sa-i ajute si sa o duca pe un drum bun.
Anonim a spus…
Felicitari Ella!!! Sa-ti fie de folos!
Ella a spus…
Multumesc! Imi doream asa de mult cartea asta! Chiar m-am rugat sa o castig! :D
Multumesc mult!