25 octombrie, Bucuresti-Antrenamentul comunicarii. Workshop open

"Comunicarea eficienta este o arta. Nimeni in lume nu exceleaza in domeniul artistic fara multa practica, rabdare, perseverenta." (Lisa Bourbeau)


Craiova, 11 oct 

 Va invit la un workshop antrenant-sambata, 25 octombrie, intre orele 9.30-14.00, in Bucuresti. Sala se afla in apropierea Universitatii.

Daca macar o data ati spus sau ati gandit: nu asta am vrut sa spun! sau m-ai inteles total gresit! sau parca vorbim alta limba ...atunci luati in serios invitatia mea. 

Veti afla lucruri noi, practice, utile, simplu de aplicat pentru a fluidiza si clarifica modul in care comunicati. Toate prezentate intr-o maniera dinamica, care nu va lasa loc plictiselii. 


                                            
  
" Oamenii se urasc pentru ca se tem. Se tem pentru ca nu se cunosc. Nu se cunosc pentru ca nu comunica." (Martin Luther King)

O comunicare eficienta duce la relatii bune, armonioase si profunde. O comunicare mai buna duce la dinamizarea vietii si activitatilor cotidiene. O comunicare mai buna ne poate ajuta sa obtinem jobul visat, sa vindem mai usor, sa negociem cu mai mult curaj. Si da, comunicare eficienta inseamna mult mai mult decat a vorbi. 

"Cuvantul este un mijloc imperfect de comunicare" spunea adesea Camil Petrescu. El, care si-a pus viata in slujba cuvantului scris...

Din agenda:

Ce inseamna a comunica?
Imbunatatirea comunicarii cu propria persoana.
De ce este uneori atat de dificil sa comunicam eficient?
Bariere si cai de a le diminua/elimina 
Exercitii interactive
Tehnici de imbunatatire a procesului de comunicare (CEDFEE si altele)
CNV-Comunicarea non-violenta-principii
Mesajele care hranesc versus mesajele toxice, care ranesc
Patru optiuni pentru receptarea unui mesaj negativ
Comunicarea cu oamenii dificili
Legatura dintre nevoie, sentiment si procesul comunicarii
Arta de a pune intrebari-cine intreaba, detine puterea
Ascultarea-jumatatea ignorata. Exercitii.



Metode folosite: Prezentare, filme/fragmente/reclame cu temele propuse si discutii pe marginea lor, exercitii, povesti, metafore, exemple.

Detalii practice:

Cand: 25 octombrie a.c.
LocatieBucuresti, zona centrala (punct de reper libraria Mihai Eminescu, Universitate). Voi posta curand adresa exacta.
Interval orar: 9.30-14.00
Investitie: 100 RON in contul RO25INGB0000999903030741 deschis la ING pe numele Burdalescu Ileana Andreea sau cash la intrarea in sala, pe baza rezervarii prealabile ferme a locului. Au prioritate cei care au platit in avans. 
Locuri: 15

Rezervarea unui loc se face pe pagina facebook (link) a evenimentului sau scriindu-mi pe adresa: andreeaburdalescu@gmail.com. La aceeasi adresa trimiteti va rog dovada platii (OP).

Materialele de curs sunt incluse in pret. 
Tombola-surpriza
"Mini - mic dejun" inclus :-)


Ce au spus cei care au participat:

"Suuuper! Pentru mine, a fost o reala bucurie sa urmez acest open!  Am primit informatii noi, structurate foarte bine, prezentate profesionist si insotite de o tusa cat se poate de personala...am primit de la Andreea mai mult decat informatii ....am primit un strop din pasiunea si bucuria ei de a trai, un strop din dragostea ei pentru oameni si am invatat, inca putin, cum este sa traiesti cu deschidere spre ceea ce vine spre tine. Am zarit curajul ei de a trai si mi-am setat si alte jaloane pentru dezvoltarea mea personala. Multumesc, Andreea! " (N. V.)

" Am plecat mai bogati. Multumim! " (M. V.)

"Multumesc, Andreea! Cateva ore valoroase." (C. N.)

"Bravo, cel mai antrenant curs de comunicare la care am fost, am invatat multe lucruri noi." (V. B.)


Comentarii

i.p.pavel a spus…
Sambata. Zi frumoasa de toamna. Si de curs. Tema cursului, comunicarea, mi-a captat atentia si m-a pus nitel pe ganduri.
Stiam eu cate ceva despre verbul "a comunica", dar nu-mi trecuse niciodata prin minte ca uneori folosesc cuvintele fara a spune ce vreau, ca ele se pot intoarce impotriva mea, daca nu stiu sa le "strunesc" bine, sau pot deveni cele mai bune prietene ale mele.
Recomand calduros acest curs.