Atlasul frumusetii

un proiect pe care il putem sprijini prin donatii. 


M-am delectat in aceasta dimineata admirand chipuri frumoase, naturale, unice, minunate de femei de pe intreg globul. Sunt fotografiate de romanca Mihaela Noroc-o tanara fotografa de 29 de ani care calatoreste si fotografiaza femei frumoase ale caror chipuri si povesti alcatuiesc ceea ce a numit ea Atlasul frumusetii. 


Diana, Ecuador
"Exista un loc in Ecuador unde cei mai multi barbati au parul pana la brau, iar femeile poarta haine traditionale cu placere. Desi e un oras prosper si in pas cu lumea moderna, in Otavalo obiceiurile n-au murit, iar populatia indigena are cu ce sa se mandreasca.
Intr-o lume a globalizarii, unde tot mai multe femei tind sa se poarte si sa se imbrace la fel, e placut sa vezi ca mai exista inca diversitate, ca mai sunt tinere care isi asuma cu mandrie originile si duc traditiile mai departe.
Visez ca in viitor sa decopar cat mai multe astfel de locuri, cu Atlasul Frumusetii, si sa arat ca diversitatea e o comoara pe care nu trebuie s-o pierdem." (Mihaela Noroc)
"A fost o incantare sa strabat Columbia cu proiectul meu. Desi au fost destule momente riscante, au existat infinit mai multe satisfactii. Nicaieri in lume nu am gasit atat de multe chipuri si povesti frumoase pentru Atlasul Frumusetii. Pe Estefania am intalnit-o pe strazile din Medellin, un oras uneori periculos, dar intodeauna spectaculos. De maine caut frumusetea feminina in Cuba." (Mihaela Noroc)
"In Chile am avut ocazia sa ajung intr-un sat cu haciende pitoresti si fermieri purtand palarii cu boruri late. Luna m-a invitat acasa la ea sa o fotografiez, intr-un univers cu pisici, caini si gradini de cactus." (Mihaela Noroc)

Agate, o tanara letona din Riga

"Nu mi se intampla des sa intalnesc oameni care, pleacati din satul natal cu gandul de a se stabili la oras, se razgandesc si vor sa se intoarca. Asta urma sa faca si Klara. Dupa un timp petrecut in Cuenca, al treilea oras din Ecuador, tanara a hotarat ca viata acasa, in micul ei sat, este mai frumoasa. Mi-a povestit de casa ei din varf de deal si de cei 7 frati care o asteapta cu dor. M-au bucurat seninatatea si linistea din ochii ei si am fotografiat-o cu drag pentru Atlasul Frumusetii" (Mihaela Noroc)

   "Iranul mi-a oferit una dintre cele mai placute experiente. Acolo am fotografiat-o pe Melina, intr-o moschee magica." (Mihaela Noroc)

Comentarii