cel mai frumos mesaj pe care il puteam primi azi si scrisoare catre mos Nicolae


Ma uitam fermecata pe o pagina cu bijuterii, cand am dat peste un mesaj de care aveam nevoie:

Urmeaza-ti visele. Ele stiu calea.


Bratara simbol OM, Bratara Simbol Floarea Vietii, Bratara simbol Hamsa

P.S. Draga Mos Nicolae: asa cum stim amandoi, am fost cuminte si peste poate de harnica si devotata. Nu iti cer rochia asta, ma multumesc si sa ma uit la ea aici, pe ecranul laptopului meu, nu iti cer nici o masina noua doar a mea si nici macar sa imi implinesti fantezia mea suprema care apare in serile in care ma doboara oboseala-si anume: o noapte intr-un hotel bun. In Bucuresti, nu departe. Liniste, o baie cu lumanari si ulei spumant, parfumat si hranitor, un film la tv, vazut din varful patului, un pat, ca tot am ajuns la asta-numai pentru mine, un somn adanc si odihnitor si un ceai negru cu bergamota dimineata servit in camera. Doar eu cu mine. O insula in neprevazutul si nebunia zilelor mele. Ce cuminte si odihnita as reveni acasa! Nimic din toate astea nu iti cer, draga Mosule, desi trag nadejde ca pe undeva ti-ai notat totusi si lista asta. I-o poti inmana tu lui Mos Craciun? Are posibilitati mai mari ca tine, no offense. Acum iti cer doar cele trei bratari din imaginea de mai sus. Scapi ieftin cu mine, este?
Ah, da. Pastreaza nuielusa aia totusi, nu se stie cand imi dau in petec.

Comentarii