Monica si orgonii

                                                                                                           

                             
Purtam la gat un pandativ cumparat de putin timp, cand baietelul meu m-a interogat cu mult interes. Ce este asta? De ce il porti? Ce are inauntru? Aventurin? Ce face aventurinul? Dar cuprul? Si mai ce? Era racit atunci si deja avea o saptamana lunga in care statusem impreuna acasa, cu tratament homeopat administrat des. Povestindu-i despre orgonul meu, mi-a venit ideea sa i-l dau lui. I-am spus sa il poarte el cata vreme simte ca are nevoie de el. Il va ajuta sa se faca bine, pentru ca are elemente magice inauntru care vor actiona ca sa o puna pe fuga pe Cucoana Raceala. L-a purtat cu entuziasm, ba chiar l-a vrut si la gradinita dupa ce s-a facut bine. Mi-a spus mandru ca toti copiii au vrut sa atinga orgonul. Da, atrage, stiu deja asta. 
Am gasit din intamplare magazinul Monicai pe breslo si dintre toate pandantivele expuse acolo, unul m-a atras. Am o relatie aparte cu aventurinul-ori de cate ori port o bijuterie din aventurin, corpul meu are un mod de a reactiona incredibil. Mici frisoane sau furnicaturi, un mic curent de energie. 

Am vrut sa aflu mai multe despre energia orgonica, asa ca am cautat pe net mai multe informatii. Dupa ceva sapaturi, m-am intors la Monica, cea care da nastere acestor bijuterii orgonice, ca sa aflu mai multe lucruri chiar de la ea. 
Urmeaza un mini interviu care sper ca va va bucura, asa cum m-a bucurat si pe mine.

A.B.: Stiu ca este o intrebare dificila, dar am sa ti-o adresez totusi: cine esti tu, Monica Mocanu? Ce ti-ar placea sa stim despre tine, eu si cititorii mei?

M.M.: Sunt o persoana care reprezinta invizibilul prin mijloace vizibile, folosind ingrediente gen inspiratie, creativitate, intuitie, sensibilitate, profunzime, care evolueaza de dragul cunoasterii, materializeaza idei, cu interes pentru observarea comportamentului uman, programarea neuro-lingvistica fiind o modalitate de studiu in acest sens. Imi place sa pictez inspirata de viziuni, experiente, sa lucrez cu cristale, cu energia Reiki si sa pun impreuna toate acestea in mici proiecte. Orgonite Life Energy este un proiect ce aduce impreuna preocuparea pentru terapii energetice, influenta simbolurilor si cristalelor in viata de zi cu zi si anii de studiu in artele plastice, transpuse in fiecare dispozitiv orgonic realizat manual.

A.B.: Cand ai aflat prima data de energia orgonica? Ce a insemnat pentru tine informatia aceasta? Ne poti explica pe scurt ce este aceasta energie?

M.M.: In 2012 am citit despre orgoni, cautand informatii despre energie. Totul este energie! Energia orgonica a fost descoperita accidental in 1940 de catre dr. Wilhelm Reich. Folosirea orgonului este modalitatea naturala pentru a contrabalansa efectele dezastruoase ale energiilor artificiale raspandite cu atata usurinta de om. Structura orgonului neutralizeaza efectele microundelor, ale radiatiilor electromagnetice, ale campurilor magnetice dizarmonioase, ale radiatiilor nucleare emise de centralele atomice. "Energia vietii" este un principiu activ intalnit in medicina traditionala chineza, in yoga, in artele martiale, este Qi in cultura chineza, Prana in hinduism, Lung in budismul tibetan, Mana ii spun hawaienii.

A.B.: Cand s-a nascut gandul ca ai putea crea aceste dispozitive si pandantive orgonice? Cat a durat de la gand la fapta? Iti mai amintesti primul orgon?

Am stiut ca voi construi orgonii imediat ce am citit despre asta. M-am documentat despre cum se realizeaza si am facut o lista cu materialele necesare. Fizic a durat o luna pana au venit cele mai importante materiale. Primul orgon iesit din matrita a fost daruit surorii mele.

A.B.: Care este procesul de creare al unui orgon? De unde iti procuri materialele?

M.M.: Fiecare dispozitiv este realizat manual. In crearea dispozitivelor orgonice respect matricea de baza descoperita de dr. Wilhelm Reich in 1940 si imbunatatita de Don Si Carol Croft in 2000. Un dispozitiv orgonic este o structura din straturi orgonice (absorb energie orgonica)  si metalice (conduc energie orgonica) intercalate si cristal de cuart. Dispozitivele orgonice create de mine, dincolo de protectia orgonica, imbina influenta simbolurilor sacre menite sa ofere protectie, cu efectele subtile ale cristalelor si cromoterapiei. Realizarea dispozitivelor orgonice necesita munca, materiale selectate cu atentie, timp, energie, idei si resurse. Sunt mai multe etape de parcurs: ideea, selectarea materialelor, pregatirea rasinei, turnarea, aranjarea materialelor in forma, uscarea, slefuirea etc. 
Nu realizez orgoni in fiecare zi, este nevoie de momentul potrivit , de stare de detasare. 

A.B.: Fiecare element inclus intr-un astfel de pandant are o semnificatie, spune o poveste. Orgonul tau personal ce poveste spune? 

M.M.: Am trei pandantive orgonice, o piramida mica de buzunar si 2 dispozitive orgonice. Am un orgon cu cristal de cuart, peridot si ametist, un orgon cu simbolul yin yang si agat si un orgon pentru energizarea chakrelor. Special pentru mine am creat doua pandantive: unul pentru chakre, "Chakras circle" si un orgon "Energy circle" cu coral si malachit, care a plecat imediat ce a fost realizat, acolo unde era nevoie. Orgonul yin -yang destinat altcuiva a ramas la mine. YIn Yang este interactiunea a doua energii, principiul generator al tuturor lucrurilor, un simbol al miscarii, in care energia spirituala apare corelata cu cea fizica. Orgonul "Crystal Power" am simtit ca este pentru mine-el include energia puternica a cristalului de cuart, energizantul natural al intregului organism, peridot-o piatra a prosperitatii si echilibrului, piatra vizionara si ametist, piatra a spiritualitatii. Nu controlam nimic, poate este greu de inteles pentru unii. Realitatea are o parte vazuta si una nevazuta.

A.B.: Eu mi-am ales singura pandantul, se numeste Green Magic Circle. L-am ales pentru semnificatia elementelor incluse, in special aventurinul care imi place foarte mult. Se intampla sa iti ceara consiliere cumparatorii sau prietenii, nestiind ce  li s-ar potrivi?

M.M.: Da, se intampla, dar fiecare are un ghid interior, care te ajuta sa alegi un orgon. Sau mai bine zis, te alege el pe tine. Alegerea de fapt se refera la pietre semipretioase, care sunt adaugate de mine in matricea unui dispozitiv orgonic, dar nu obligatorii. Influentele subtile ale cristalelor nu trebuie idolatrizate si exagerate si nu schimba cu nimic functionarea unui dispozitiv orgonic. In alegerea unei pietre semipretioase, culoarea este un indiciu important, pentru ca arata ce tip de energie este emisa de piatra respectiva.

                             

A.B.: Sunt foarte curioasa asupra schimbarilor (in bine) daca exista, pe care le-ai remarcat in viata ta folosind aceasta energie orgonica? 

M.M.: Senzatii de furnicaturi si incalzire la nivelul pielii-sunt primele efecte pe care poti sa le simti atunci cand porti un pandantiv orgonic. Amplasat in spatiul de locuit, un dispozitiv orgonic neutralizeaza efectele negative ale radiatiilor electro-magnetice. Folosind o ansa am facut determinari, atat pentru orgoni, cat si pentru spatiul de locuit si pentru mine personal, masuratori care arata o echilibrare energetica a mediului inconjurator.

A.B.: Multumim, Monica!
M.M. Multumesc si eu!

Comentarii