Un pic de frivolitate feminina nu strica nimanui

eu, in 2011

Am primit un mail simpatic de la o cititoare, care era curioasa in privinta stilului meu vestimentar. Nu sunt sigura ca am un stil anume :-))
Ce pot sa spun acum este ca:
-(mi se pare ca) imi sta bine in bleumarine, negru, alb, verde, rosu, maro. 
-prefer lungimea midi la rochii si fuste
-port mai mult rochii
-ma avantajeaza pantalonii si fustele cu talie inalta
-aleg croieli simple, dar cu un ceva sic care face diferenta
-in ultima vreme mi-am propus sa fiu mai selectiva cand vine vorba de material: casmir, matase, jerse moale, bumbac.
-nu-mi place sa calc, asa ca oricat de frumoasa ar fi o fusta plisata....nu e de mine
-tin sa port lenjerie intima frumoasa, feminina, de buna calitate. Imi da o stare interioara buna.
-am foarte putine haine. Daca ar trebui de maine sa merg la servici zi de zi, aproape ca nu as avea in ce ma imbraca. Sau as avea, dar nu prea variat. Am donat foarte multe, mai ales tinute office. Ca sa fac loc noului si pentru ca o lunga perioada nu le-am mai purtat (sarcina, concediu maternitate, transformari corp..)
-nu port nicio bijuterie (de mai bine de un an), insa gustul pentru ele va reveni, sunt sigura, asa cum a revenit si apetitul pentru parfumuri. 
-nu suport manusile si esarfele. Le port putin si apoi le bag in geanta...Admir femeile care stiu sa poarte esarfe, bratari si manusi, mai ales cele lungi. Imi plac in schimb salurile calduroase pe care le pot purta pe umeri in zilele racoroase.
-Imi plac caciulile, beretele si palariile. Sotul meu zice ca imi sta bine cu orice as pune pe cap, imi evidentiaza ochii si pometii  :-))
-dintotdeauna am stat prost la capitolul incaltari-practic mereu am avut cate un exemplar pe categorie-o singura pereche de tenesi, una doua perechi de sandale, una doua perechi de pantofi (unii clasici, negri, care merg la orice si unii casual). Surprinzator, stau bine la balerini si ghete. Ghete cu toc, botine, ghete de munte, ghete casual. O sa imi imbunatatesc stilul in  privinta incaltarilor. 
-Nu am mai cumparat de multa vreme haine dintr-un magazin fizic. Cumpar online absolut tot. Ultima achizitie este o rochie rosie, casual, cu maneca lunga. Aceasta:


cum vi se pare? mie imi place si imi vine bine
glittio.ro.


-Nu prea ma impac cu imprimeurile si combinatiile de mai multe culori pe acelasi obiect vestimentar. Am doua trei articole de vara care au mai mult de doua culori. Prefer uni-urile.
-Imi plac salopetele, am doua de vara cu pantalon lung si una de blugi
-nu suport si nu am pulovere pe gat sau malete
-imi plac hainele lejere, comode, sa nu ma stranga, sa nu fie mulate, sa nu fie prea scortoase, sa curga, sa imi lase libertate de miscare, sa fie feminine.
-fac rareori obsesii pentru vreun articol anume. Imi amintesc totusi (le mai am, oricum) cateva piese pe care le-am iubit: un sacou din catifea Dada, o rochie maro Steilman, o rochie alba din in, de vara, o rochie de vara verde inchis,  Mathilde (Bv).

Ultimele haine care mi-au placut si care sunt pe wishlist, dar nu in prim plan:
rochie casual, verde, tinar.ro
Salopeta sport - Bleumarin K161
salopeta sport, numai buna de iesit cu copiii in parc, o gasiti pe tinar.ro
Cizme S by Santini negre, din piele naturala
Cizme cu toc, Ottershop.ro

CARDIGAN
cardigan Massimo Dutti din lana si alpaca

:
rochie midi, Asos

fusta lunga, o gasiti pe kingavarga.ro
tricou alb pe endra.ro
                                         
jacheta lana cu maneci tricot
o gasiti pe vivo-collection.ro


Cateva articole de pe atelierdemoda.ro.....si lista ramane deschisa :)



Si sa inchei cu un vis: mi-ar placea sa o angajez pe Irina si impreuna cu ea sa imi pun la punct intreaga garderoba. Cu doua conditii: trupul meu sa se stabileasca la o greutate (oscilez mereu, ma ingras si slabesc foarte usor, fara sa fac schimbari in obiceiurile alimentare) si sa am un dressing adevarat. 

Comentarii