Articole



  1. Intentia conteaza. Am in draft de aproape doi ani (cand zboara timpul?) un articol despre intentie. Le vorbesc oamenilor la cursuri si workshop-uri despre ea, insa nu am apucat sa scriu niciodata. A scris foarte bine insa Rares Manolescu aici. Recomand, desigur, si cartea Puterea intentiei, de Wayne W. Dyer.
  2. Am in minte o lista cu localuri-cafenele, ceainarii si restaurante- in care intentionez sa ajung candva. Printre ele: cafeneaua de la MNAC, Infinitea, 18lounge, skybar, readerscafe si ultimul a carui poveste mi-a placut, M60. Acum stiti unde ne vedem data viitoare :-) Mai sunt cateva locuri, din categoria am fost, mi-a placut, vreau sa revin, gen mystictree. 
  3. Lola scrie frumos depre relatii. Citatul final din Familia Adams m-a facut sa izbucnesc in ras si sa ma intreb de cate ori n-oi fi fost, constient sau nu, Morticia in relatia mea!
  4. Putina muzica
  5. Un film la care am plans un pic :-(  Dupa care am urat "sistemul", "controlul" si "frica". Sper ca voi sa nu fiti asa sensibili ca mine...
  6. Si cum nu trece nicio zi, fara ca universul sa-mi aminteasca ca "nimic nu se intampla inainte de a fi visat", cititi cateva lucruri aici...
  7. Miscare, respiratie, oxigenare=viata
  8. Daca vreti sa simtiti sangele cum pulseaza in vene, cum clocoteste viata in voi, mai ceva ca in adolescenta, lasati-va inspirati de povestea aceasta.

Comentarii