Un prieten, doua carti, un interviu


De curand a intrat in viata mea un tip cu o charisma uluitoare, intelept, exceptional ascultator si bun orator. Il cheama Daniel Meze.
Eu si Daniel, saptamana trecuta in Iasi

Pentru toate aceste calitati, dar mai ales pentru mesajul pe care stiu ca il va transmite cu acuratete, logica si profunzime intentionez sa lucrez curand cu el in sala de curs. El vine cu o formare in educatie integrala (Roma, Barcelona) - un concept revolutionar despre care va voi povesti mai multe curand.

Pana atunci, va las cu un interviu bogat, hranitor cu autorul unei carti de care mi-a pomenit tangential. Evident ca sunt curioasa sa o citesc! Se numeste Cabalistul, de Geert Kimpen. Ati citit-o? Eu am retinut initial doar numele cartii si azi am comandat una care se numeste tot Cabalistul, insa de Dov Silverman! 

Totusi, despre Cabala nu stiu cat aflam din romane de genul celor pe care le citesc eu acum (pentru relaxare), ci direct de la sursa....



                    




Comentarii