Recomandări

1. Adina Amironesei - Universul meu : Despre comunicare și relații... altfel: Dintre toate lucrurile care ne consumă pe interior, încet, dar sigur, tensiunile care există în relații ocupă un loc foarte important. 

2. Carti minunate, care isi vor gasi locul curand si in biblioteca mea: 
Calatorie in jurul casei mele, Adina Nanu si 
Istoria taramurilor si locurilor legendare, Umberto Eco

3. Sa avem grija de noi....

4. 2o de lucruri mai putin cunoscute despre Romania



6. De curand, am auzit pe cineva povestind despre  nepotelul de patru anisori, care imparte lumea in: daruitori si primitori. Am fost foarte impresioanta. Toti ar trebui sa aspiram sa devenim "daruitori", fara ganduri ascunse, fara ego, fara asteptari. Sa ne invingem natura egoista, "primitoare", care cere si cere si iarasi cere sa fie satisfacuta...
O reintalnire cu Oana Pellea-care marturiseste: nu cunosc o alta bucurie mai mare decat aceea de a darui.

Comentarii